خدمت سربازی| معافیت خدمت سربازی| خرید خدمت سربازی

امکان خروج سربازان از کشور فراهم شد| جزئیات خروج از کشور مشمولان سربازی بدون وثیقه

جزییات خروج از کشور مشمولان سربازی بدون وثیقه اعلام شد.
کد خبر: 49540
امکان خروج سربازان از کشور فراهم شد| جزئیات خروج از کشور مشمولان سربازی بدون وثیقه

افراد ذکور ایرانی زمانی که به سن ۱۸ سالگی می‌رسند مشمول خدمت سربازی می‌شوند و در صورت عدم معافیت، باید به خدمت سربازی اعزام شوند و برای دریافت برگ اعلام محل خدمت، یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت به دفاتر پلیس ۱۰۰ مراجعه و در روز اعزام به نشانی درج شده در برگ اعلام محل خدمت سربازی مراجعه کنند.

حسین زاهدی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین و تمایل برخی مشمولان سربازی برای شرکت در این سفر معنوی اظهار کرد: دریافت مجوز خروج از کشور به جهت زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر برای مشمولان غیرغایب متولد سال ۱۳۸۴ و قبل از آن همچنان الزامی است.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: دریافت مجوز خروج از کشور با هدف زیارت عتبات عالیات برای مشمولان غیرغایب متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن الزامی بوده و تنها برای سفر در ایام محرم و صفر بدون وثیقه است.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده برای اربعین مشمولان اظهار داشت: تنها در بازه زمانی۱۷ تیر ماه تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ صدور مجوز خروج از کشور بدون وثیقه خواهد بود.

وی تاکید کرد: این دسته از مشمولان می‌بایست قبل از مراجعه به پایانه‌های مرزی با مراجعه به سامانه اینترنتی http://sakha.epolice.ir نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور بدون پرداخت وثیقه اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: در پایانه‌های مرزی از خروج مشمولان بدون مجوز خروج جلوگیری به عمل می‌آید.

این مقام مسئول در فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی اینترنتی http://www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pbkr6

پربیننده ترین




اخبار داغ