کوروش کمپانی| مالک کوروش کمپانی| شرکت کوروش کمپانی

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی مرداد 1403 | 7 هزار نفر شکایت کردند

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده کوروش کمپانی تاکید کرد: پرداخت مطالبات مردم دغدغه ما است و اقدامات بین المللی برای دستگیری متهم انجام می‌شود.
کد خبر: 49550
آخرین وضعیت پرونده  کوروش کمپانی مرداد 1403 | 7 هزار نفر شکایت کردند

متواری شدن مدیر شرکت کوروش کمپانی به یکی از خبرهای داغ ماه اخیر تبدیل شده است. کوروش کمپانی شرکتی بود که با ادعای فروش گوشی آیفون 13 با قیمت 20 میلیون تومان معروف شد اما در نهایت این شرکت پلمپ و مدیر آن متواری شد. بسیاری از چهره های هنری و ورزشی از تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی بودند. امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی و گرداننده کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی پس از فرار از ایران در دبی در حال خوش گذرانی بود که خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست به گوشش رسید و از غار مخفی خود بیرون آمد.

جهانگیر درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی گفت: حدود ۷ هزار نفر در این پرونده اعلام شکایت کردند و پرونده در ناحیه ۵ دادسرای تهران در حال رسیدگی است. اموالی از متهم در کیش و امارات شناسایی و توقیف شد و نیز املاکی هم در اصفهان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در اجرای ماده ۲۱۵ قانون مجازات به سازمان اموال تملیکی ابلاغ شده که برای فروش اموال ظرف دو ماه اقدام کند و پس از فروش اموال و اخذ وجوه مطالبات به مالباختگان پرداخت می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: پرداخت مطالبات مردم دغدغه ما است و اقدامات بین المللی برای دستگیری متهم انجام می‌شود.‌ی گفت: به مردم توصیه می‌کنم مالشان را در اختیار هر کسی قرار ندهند. این موضوع هم از مواردی است که مردم به امید سود بیشتر مال خود را در اختیار متهم قرار دادند و با مشکلات بعدی روبرو شدند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/277vlv

پربیننده ترین




اخبار داغ