ایرج طهماسب| ایرج طهماسب و همسرش| همسر ایرج طهماسب

نظر متفاوت ایرج طهماسب درباره تلویزیون و پلتفرم‌ها | چرا باید دروغ بگویم؟

ایرج طهماسب در گفتگو با اکبر نبوی در برنامه «قاف» گفت: اما تلویزیون الان بهتر است. نمی‌دانم چرا اینقدر خوب شدند.
کد خبر: 49547
نظر متفاوت ایرج طهماسب درباره تلویزیون و پلتفرم‌ها | چرا باید دروغ بگویم؟

ایرج طهماسب مجری ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است که با برنامه کلاه قرمزی با عنوان آقای مجری به شهرت رسید. ایرج طهماسب بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را برعهده داشته است.

ایرج طهماسب در گفتگو با اکبر نبوی گفت: برای کار کردن‌ای بسا در تلویزیون نسبت به سایر پلتفرم‌ها آزادتر هستید. در پلتفرم‌ها کسی که ممیز است کمی می‌ترسد. به آن‌ها می‌گفتیم تلویزیون این‌ها را پخش کرده، ولی قدری با تردید کار می‌شد. اما تلویزیون الان بهتر است. نمی‌دانم چرا اینقدر خوب شدند.

غیر از مساله مالی که پدیده عجیبی در جهان هستیم، تلویزیون الان خوب شده است. بقیه چیز‌ها خیلی خوب است و کافی است ذوق و سلیقه داشته باشید و راه‌های خوبی از نظر اجرایی در کار شما وجود داشته باشد. آن‌ها هم می‌پسندند.

بعید می‌دانم مدیران تلویزیون بخواهند سریال بد بسازند. چرا باید دروغ بگویم؟ با برخی هم به‌شدت مشکل دارم و خود آن‌ها نیز می‌دانند، ولی موقع کار کردن آدم حرفه‌ای هستم و شوخی ندارم. درباره حرفه نمی‌توان دروغ گفت. من از این دروغ‌ها زیاد شنیدم که می‌گویند اجازه نمی‌دهند کار کنیم. من می‌گویم خیلی وقت‌ها شما بلد نیستید کار کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3zbdqz

پربیننده ترین




اخبار داغ