سعید راد| سعید راد و همسرش| همسر فعلی سعید راد

ماجرای نگهداری سعید راد در آسایشگاه سالمندان | ناراحتی سعید راد از درگذشت همکارانش

توضیحات نگار دختر سعید راد به قضاوت ها درباره نگهداری این بازیگر در آسایشگاه را بخوانید.
کد خبر: 49627
ماجرای نگهداری سعید راد در آسایشگاه سالمندان | ناراحتی سعید راد از درگذشت همکارانش

سعید راد بازیگر پیشکسوت و مطرح کشورمان روز گذشته در 79 سالگی چشم از جهان فرو بست. سعید راد دوبار ازدواج کرد که هر دو منجر به طلاق شد. سعید راد از ازدواج اول خود صاحب یک دختر به نام نگاه (دانپزشک) و یک پسر به نام سام (وکیل) شد. سعید راد از سال 1347 در عرصه سینما فعالیت خود را آغاز و بعد از انقلاب بعد از سال ها دوری، در سال 1360،در فیلم سینمایی مرز به کارگردانی جمشید حیدری حضور پیدا کرد.

مراسم تشییع سعید راد با حضور جمعی از طرفداران فوتبالی و سینمایی این بازیگر در حالی برگزار شد که اعلام شد طبق وصیت، این بازیگر در کنار محمد علی فردین به خاک سپرده می‌شود و همچنین دخترش از «برخی قضاوت‌ها و بی فکری‌ها» که درباره ماه‌های آخر زندگی پدرش از سوی برخی مطرح شده است، انتقاد کرد.

نگاه راد دختر این هنرمند در مراسم تشییع پیکر پدرش سعید را بیان کرد: من و برادرم فرزندان ستاره سینما سعید راد هستیم و از طرف تمام خانواده از حضور شما و دعای خیرتان که بدرقه راه پدرم است تشکر میکنم. سعید راد سال‌ها بر پرده سینما درخشید؛ ستاره‌ای که عشقش دوربین ‌و نفسش پرسپولیس بود.

همه وقتی شنیدند پدرم ناخوش شده تعجب کردند و گفتند چطور آن بازیگر سالم اسیر بیمارستان شد. من و همسرم ۱۰ ماه با کمال عشق و قدرت از پدر مراقبت کردیم تا اینکه به دلیل شرایط ایشان مجبور شدیم به یک آسایشگاه خصوصی ایشان را منتقل کنیم اما متاسفانه قضاوت کردن برای برخی آدمهای بی فکر عادت شده است، در حالی که این موضوع خط قرمز پدرم بود و چه حیف که این «صادق‌کرده» را باز هم رها نکردند.

او افزود: پدرم هر روز می‌پرسید نگار، من خوب می‌شوم؟ و افسوس که این انتظار بی‌جواب بود. او دوست نداشت در این دوران کسی او را ببیند چرا که سعید راد سینما بود. در این مدت، خبر درگذشت برخی همکارانش او را خیلی ناراحت کرد ولی نمی‌توانست حرفی بزند.

درگذشت آتیلا پسیانی، داریوش مهرجویی، فریماه فرجامی، فرامرز اصلانی و بدتر از همه رضا داودنژاد او را بسیار غمگین کرد و می‌گفت: من اینجا چکار میکنم؟ او در پایان از حاضران درخواست کرد که پدرش را تشویق کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48lvlk

پربیننده ترین




اخبار داغ