خودرو‌های وارداتی| ثبت نام خودرو‌های وارداتی| قیمت خودرو‌های وارداتی

اعلام نتایج قرعه‌ کشی خودروهای وارداتی روی سامانه یکپارچه خودروها | 36 مدل خودروی وارداتی عرضه شد

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از اعلام نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی خبر داد.
کد خبر: 49833
اعلام نتایج قرعه‌ کشی خودروهای وارداتی روی سامانه یکپارچه خودروها | 36 مدل خودروی وارداتی عرضه شد

بازار خودرو با وجود عرضه خودروهای وارداتی از ابتدای امسال تاکنون با افت شدید قیمت و رکود همراه است. خودروهای وارداتی بسیاری در دسترس مردم قرار گرفته است اما تمایلی به خرید آنها وجود ندارد. با این شرایط خودروهای وارداتی هم نتواست رونق را به بازار خودرو بازگرداند.

پس از چندین بار امروز و فردا کردن سازمان توسعه تجارت، براساس آنچه که در نهایت مدیر سامانه یکپارچه خودروها، وعده کرد، امروز (شنبه ۶ مردادماه) بایستی نتایج هفدهمین دوره از عرضه خودرو‌های وارداتی مشخص و بر روی سایت این سامانه بارگذاری شود.

به گزارش ایسنا، ٢٧ تیرماه بود که رئیس سازمان توسعه تجارت، در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرد که قرعه‌کشی عرضه اخیر خودرو‌های وارداتی، تا پایان همان هفته انجام و نتایج روز شنبه (٣٠ تیرماه) اعلام و بر روی سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی، بارگذاری می‌شود.

این وعده پس از آن، به روز یکشنبه (۳۱ تیرماه) و سپس دوشنبه (یکم مردادماه) هم موکول شد، بدین ترتیب علیرغم اینکه، بر اساس وعده سازمان توسعه تجارت، ثبت‌نام‌کنندگان هفدهمین مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی، از ابتدای هفته گذشته، منتظر اعلام نتایج این دوره از عرضه خودرو‌های وارداتی بودند، در نهایت مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها آب پاکی را روی دست ثبت‌نام‌کنندگان ریخت و اعلام کرد که نتایج شنبه (ششم مردادماه) اعلام و بارگذاری خواهد شد.

در میان اخبار

طبق آنچه که مهدی تقدسی اعلام کرد: نتایج ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی اخیر (هفدهمین طرح عرضه خودرو‌های وارداتی)، ششم مردادماه، مشخص خواهد شد که بر اساس آن، برای ثبت‌نام کنندگان این دوره عرضه خودرو‌های وارداتی که پنج اولویت مورد نظر خود را از بین ٣۶ مدل عرضه شده، انتخاب کرده باشند، نتایج تخصیص یا عدم تخصیص بر روی سامانه بارگذاری می‌شود و مشتریان می‌توانند از طریق پروفایل کاربری خود، متوجه این موضوع شوند.

در این مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی علاوه براینکه متقاضیان مرحله اول که اسفندماه سال ۱۴۰۱، ثبت‌نام کرده بودند، برای آخرین بار فرصت انتخاب خودرو داشتند، این امکان برای متقاضیان جدید هم فراهم بود که با تعریف حساب وکالتی به‌نام خودرو‌های وارداتی و واریز وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب، پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ براساس آنچه کم بایستی تا زمان اعلام نتایج این وجه در حساب وکالتی بلوکه بماند و مشتریان تا این زمان، اجازه آزاد کردن این وجوه را ندارند؛ چرا که در غیر اینصورت حذف خواهند شد.

براین اساس با توجه به اینکه از روز ١٨ تیرماه متقاضیان، اقدام به تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجوه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب خود کرده‌اند و تاکنون نیز این ۵٠٠ میلیون تومان‌ها نزد بانک‌ها بوده، بنابراین تنها منتفع این تاخیر در اعلام نتایج و آزاد شدن وجه‌های بلوکه شده، همین بانک‌ها بوده‌اند!




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gm7rz

پربیننده ترین




اخبار داغ