سعید راد| فیلم های قدیمی سعید راد| سعید راد و گوگوش

سعید راد در بیمارستان بستری شد| عیادت رئیس سازمان سینمایی از سعید راد بازیگر

سعید راد بازیگر معروف قدیمی در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: 18781
سعید راد در بیمارستان بستری شد| عیادت رئیس سازمان سینمایی از سعید راد بازیگر

احمدسعید حق پرست راد با نام هنری سعید راد بازیگر پیشکسوت و مطرح کشورمان متولد 1326 است و در حاضر 77 سال سن دارد. سعید راد تا کنون دوبار ازدواج کرده و هر دو به طلاق منجر شده است. سعید راد از ازدواج اول خود یک دختر به نام نگاه (دانپزشک) و یک پسر به نام سام (وکیل) دارد. سعید راد از سال 1347 در عرصه سینما فعالیت خود را آغاز و بعد از انقلاب بعد از سال ها دوری، در سال 1360،در فیلم سینمایی مرز به کارگردانی جمشید حیدری حضور پیدا کرد.

سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود. این هنرمند پس از فیلم عقابها به خارج از ایران مهاجرت کرده و در سال 1378 به ایران بازگشت و در سال 1382 در فیلم «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در نخستین روز کاری سال جدید به عیادت سعید راد بازیگر نام آشنا و قدیمی کشور رفت که از مدتی پیش بر اثر شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3gdp7x

پربیننده ترین




اخبار داغ