شخصیت شناسی| شخصیت شناسی mtbi| تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی | یک تست سریع که حال بد خودت رو بشناسی و به دیگران کمتر آسیب بزنی!

در این تست شخصیت شناسی حال بد خودت رو بشناس و از آن دوری کن.
کد خبر: 8797
تست شخصیت شناسی | یک تست سریع که حال بد خودت رو بشناسی و به دیگران کمتر آسیب بزنی!

شخصیت شناسی که زیر شاخه علم روانشناسی است شامل ابعاد مختلفی از جمله تفکرات، احساسات، اراده، و تعاملات اجتماعی می‌شود. شخصیت شناسی به بررسی رفتاراهای افراد می پردازد و شخصیت انسان ها را در دسته بندی های مختلف قرار داده و هر کدام از آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. شخصیت شناسی افراد یکی از رایج ترین نوع شناخت شخصیت هاست که البته جنبه سرگرمی هم دارد.

شخصیت شناسی افراد از روی حال بد آنها را در زیر بخوانید.

۱. سادیسم : در بچگی میل به قدرت طلبی و تسلط بر دیگران رو در خودت سرکوب کردی . الان هم در ناخودآگاهت تمایلات خشن و
تمسخر آمیز نسبت به دیگران رو سرکوب می کنی . آدم آرام و بی آزاری هستی و همیشه آماده ای به بقیه کمک کنی . وقتی نخوای کاری رو  انجام بدی براش بهونه میسازی . در برابر مشکلات یا کسایی که بهت توهین میکنن ، اغلب کاری به کارشون نداری و نادیده شون میگیری تا جایی که خسته بشن .

۲. جنون : ویژگی هایی مثل تحریک پذیری زیاد ، اعتماد به نفس کاذب ، برون گرایی بیش از حد و میل به ولخرجی کردن پو..ل و 
احساسات رو تو خودت سرکوب کردی . کسی هستی که از هیاهو و سر و صدا خوشش نمیاد و مثال خوبی هستی از یک آدم محتاط ، 
خون سرد و خویشتندار .

۳. بی حسی ذهنی : فعالیت زیاد ذهنت رو سرکوب می کنی که میتونه باعث شه ارتباطت با واقعیت رو از دست بدی . به طور
ذاتی آدم محافظه کاری هستی و تغییرات گوناگون نگرانت میکنه . کم اعتماد می کنی ، خجالتی هستی و دیر به چیزهای جدید عادت
میکنی و بزرگترین ترست اینه که کنترل خودت رو از دست بدی .

در میان اخبار

4. شیزوفرنی: در بچگی بی تفاوتیت نسبت به بقیه رو نادیده گرفتی و ترسیدی که اتفاقات و مسائل برات بی اهمیت بشن. الان ولی کاملا اجتماعی هستی و از بودن بین آدم ها لذت میبری. در عین حال همین اجتماعی بودن ممکنه فریبنده باشه و پشت اون یه ادم دروانگرا و رازدار پنهان شده باشه.ارتباطت با آدم ها اغلب سطحیه و دچار احساسات عمیقی نمیشی. تولدت احساس می کنی که به بقیه و در تعامل با اون ها واقعا نیازی نداری.

5.  میل به جلب توجه: ویژگی های پنهانی شامل عدم ثبات عاطفی، خودشیگفتگی، سطحی نگر بودن و خودنمایی. سعی میکنی در عمق وجودت میل شدید به جلب توجه و تایید خودت رو مخفی کنی. به ظاهر متواضعی اما واقعیت پشت خجالتی بودن و شخصیت آرومت شخصی وجود داره که همیشه میخواد آدم های اطرافش رو محصور و مجذوب خودش کنه. برای همین به ظاهرت میرسی و به رفتارهات خیلی دقت می کنی و سعی می کنی شیک به نظر برسی.

6. شخصیت افسرده: اگر این چهره رو انتخاب کردی یعنی میترسی تو یک موقعیت غمناک قرار بگیری و از احساسات افسرده کننده ات اجتناب می کنی. دیگران شاید بگن سرزنده و بی خیال هستی. جوری نشون میدی که انگار پر انرژی، با اعتماد به نفس و مثبت اندیشی. با این حال گاهی یه خود غمگینی درونت بیدار میشه و ممکنه درونگرا بشی. اینکه سعی می کنی افسردگی رو مخفی کنی مجبورت میکنه مشاور همه بشی و بیشتر با مکلات و مسائل بقیه سر و کله بزنی. 

7. شخصیت غشی، بی هوشی سرد: در بچشگی احساساتی رو سرکوب کردی مثل زود رنجی، شتابزدگی و خشم و عصبانیت. آدم مهربون و صلح طلبی هستی و مسئولیت پذیر و خویشتن دار به نظر میرسی. قاطعی و احساسات محکمی داری و به راحتی میتونی با آدم ها، ایده ها و اتفاقات ارتباط برقرار کنی.

8. اختلال گسست هویتی: این حالت زمانی رخ میده که حداقل دو خود دیگه درون یه نفر وجود دارد که هر کدوم دیدگاه و رفتارهای خودشون رو دارین. اگر چهره این فرد باعث شده بترسی، احتمالا در بچگی برای شناخت خودت مشکلاتی داشتی.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36lwz3
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ