معین| آهنگ معین| کنسرت معین

پیام جالب خواننده پاپ در پی بازگشت معین به ایران| سرنوشتی مشابه حبیب در انتظار معین!

پیام عجیب خواننده پاپ قدمی و مشهور دهه 80 به معین برای بازگشت به ایران را ببینید.
کد خبر: 12820
پیام جالب خواننده پاپ در پی بازگشت معین به ایران| سرنوشتی مشابه حبیب در انتظار معین!

معین از خوانندگان مشهور ایرانی ساکن لس آنجلس است. آهنگ های معین در دهه های 60 و 70 در میان عموم جامعه طرفداران زیادی پیدا کرد. در ماه های اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت معین به ایران مطرح شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تأکید کرده در صورتی که این خواننده به کشور برگردد مجوز فعالیت می گیرد.

مسئله بازگشت نصرت الله معین خواننده نجف آبادی موسیقی پاپ به ایران از بیستم دی ماه امسال، در کانون توجهات قرار گرفت. آن هم با صحبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت نصرالله معین نجف‌آبادی، گفت: «حضور ایشان در ایران هیچ مشکلی ندارد و طبق قوانین انجام می‌شود. هر کاری درباره هر فردی انجام شود، طبق قانون انجام می‌شود. اجازه فعالیت قدم بعدی است، اما حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد.»

حالا بعد از انتشار خبر احتمال بازگشت معین به ایران بعد از کنسرت استانبول در دوم فروردین 1403، فریدون آسرایی خواننده پاپ در واکنش به چراغ سبز برخی مسئولین درباره بازگشت نصرالله معین نجف آبادی مشهور به معین،  خندید و گفت: «من یک پیامی به ایشان می‌دهم. اگر می‌خواهی دیگر نخوانی بیا! مثل آقای حبیب می‌توانی تشریف بیاری... حالا اگر کار به کارت نداشته باشند که خواهند داشت... من که نمی‌توانم چنین چیزی را باور کنم که معین بیاید ایران و بتواند فعالیت هنری کند...» حرف‌های کامل آسرایی را می‌بینید و می‌شنوید.

فریدون آسرایی در دهه 1380 با عاشقانه آرام «آهای خوشگل عاشق» در صنعت موسیقی کشور گل کرد. او در سال های بعد به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد و در سومین جشن سالانهٔ «موسیقی ما» در سال ۱۳۹۴، برنده جایزهٔ بهترین آلبوم سال برای «عشق یعنی» به انتخاب کارشناسان موسیقی شد.فریدون آسرایی به تازگی در استودیوی پارسینه مهمان مجید بهره مند بودتا یک گفتگوی گرم و جذاب شکل بگیرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3wb8d3
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ