سهمیه بنزین|سهمیه بنزین نوروزی|سهمیه بنزین نوروزی| اختصاص سهمیه بنزین نوروزی| واریز سهمیه بنزین نوروزی| مشمولان بنزین نوروزی

خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروزی| نحوه توزیع سوخت در ایام نوروز برای مسافران

خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروز؛ یک تغییر در تعداد کارت‌های سوخت در راه است.
کد خبر: 10308
خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروزی| نحوه توزیع سوخت در ایام نوروز برای مسافران

با نزدیک شدن به ایام نوروز بار دیگر شایعه اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به خودرو‌ها مطرح شده است. سابقه واریز بنزین عیدانه در برخی از سال‌های دهه ۸۰ و دهه ۹۰ باعث شده که بار دیگر گمانه‌هایی در خصوص واریز بنزین عیدانه ایجاد شود، اما واقعاً موضوع سهمیه عیدانه بنزین در نوروز ۱۴۰۳ چقدر جدی است؟

 

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به افزایش حجم سفر‌ها در این ایام و افزایش میزان مصرف بنزین و متعاقب آن نیاز به کارت‌های سوخت بیشتر در جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور اظهار کرد: در ایام نوروز به فراخور میزان فروش جایگاه‌ها و تعداد جایگاه‌هایی که در مسیر‌ها قرار دارند، تعداد کارت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: پیش بینی ما این است که بین ۲۰ الی ۴۰ درصد تعداد کارت‌های آزاد سوخت، در این ایام افزایش یابد.

 

پیش از این جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت، گفته بود: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره توزیع کارت سوخت در نوروز ۱۴۰۳ توضیح داد.

جعفر سالاری‌نسب افزود: کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهر‌ها و شهر‌های بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده است تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت در ایام نوروز عنوان کرد: هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در کشور به مصرف می‌رسد که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش داشته است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3eolv4
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ