وضعیت راههای کشور| وضعیت جاده چالوس| وضعیت باز بودن راه های کشور

آخرین اخبار از وضعیت راه‌های کشور امروز 7 فروردین 1403| از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال تا مسدود شدن پلدختر

مسافران نوروزی آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور را بخوانند.
کد خبر: 18545
آخرین اخبار از وضعیت راه‌های کشور امروز 7 فروردین 1403| از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال تا مسدود شدن پلدختر

وضعیت راه های کشور نشان می دهد، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی دور اول تعطیلات نوروزی، پیش‌بینی می‌شود امروز و در روز‌های آتی شاهد موج گسترده‌ای از سفر‌ها به‌ویژه در مسیر‌های بازگشت مسافران باشیم. از طرفی دیگر با توجه با بارندگی های چند روز اخیر تردد در برخی از محورهای مواصلاتی با مشکل روبرو شده است به همین دلیل شاهد ترافیک سنگین در برخی از راه های کشور هستیم. بنابراین لازم است مسافران نوروزی آخرین وضعیت راه های کشور را دنبال کنند تا در مسیر سفر دچار مشکل نشوند.

محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال

رئیس پلیس راه البرز گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی در آزادراه تهران-شمال، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

رییس پلیس راه البرز گفت: بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

 به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

محور معمولان به پلدختر مسدود شد

فرماندار معمولان خبر داد: در پی بارش شدید باران مسیر معمولان به پلدختر در دو نقطه دمرود افرینه و ملاوی مسدود شده است.

محمد ناظری شامگاه دوشنبه ۶ فروردین در بازدید میدانی از وضعیت راه‌های ارتباطی گفت: با توجه به بارش شدید باران، راه ارتباطی معمولان به پلدختر در دو نقطه دمرود افرینه و ملاوی به کلی مسدود شده است و تردد امکان پذیر نیست.

وی از اسکان اضطراری پنج خانوار و ۱۸ مسافر در راه مانده در این شهرستان خبرداد.

به گفته فرماندار معمولان، بر اثر شدت بارندگی ها، برق ۳۹ روستای این شهرستان نیز قطع شده بود که با تلاش عوامل شرکت توزیع برق، مشکل ۳۸ روستا رفع و تنها برق روستای سرمر قطع است که با بازگشایی مسیر، مشکل این روستا نیز برطرف خواهد شد.

تردد از گردنه چری کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برودت هوا و کولاک در روز سه شنبه هفتم فروردین تردد از گردنه چری فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

روح الله غلامی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک عادی و روان است.

وی از تمام رانندگان درخواست کرد: برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف و باران نیروهای راهداری به ۲۲۰ خودرو امدادرسانی، کمک و رهاسازی کردند.

وی اظهار داشت: همچنین نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری نسبت به اسکان اضطراری ۲۰ مسافر نیز اقدام کردند.

غلامی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای راهداری بیش از۴۷۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیر شریانی استان چهارمحال و بختیاری را برف‌روبی کردند و همچنین ۷۸ مقطع ریزش‌برداری سنگ انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت ۱۰۰ تن شن و نمک پاشی نیز در محورهای ارتباطی استان انجام شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xqgkw

پربیننده ترین




اخبار داغ