سریال نون خ| نورالدین خانزاده سریال نون خ| بازیگر سریال نون خ

سعید آقاخانی در بیمارستان بستری شد| آسیب دیدن نورالدین خانزاده در سریال نون خ

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
کد خبر: 39791
سعید آقاخانی در بیمارستان بستری شد| آسیب دیدن نورالدین خانزاده در سریال نون خ

سریال نون خ یک اثر خانوادگی است که از 15 فروردین ماه روی آنتن می رود. این فصل از سریال نون خ در ۲۵ قسمت تدارک دیده شده و مانند سری‌های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان‌زاده پخش می شود. سریال نون خ پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

فصل جدید سریال محبوب و پرطرفدار «نون خ» در حال پخش است و این سریال در همین قسمت‌های ابتدایی هم ثابت کرده که هنوز هم می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد. در قسمت جدید این سریال که شب گذشته پخش شد، سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده در سکانس گیر افتاده در بهمن و غار غایب و حضور نداشت که در این رابطه عمو خلیل خانزاده در صفحه شخصی خود نوشت.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vqe5b

پربیننده ترین




اخبار داغ