سحر دولتشاهی| سحر دولتشاهی و همسرش| همسر سحر دولتشاهی

درس بزرگ پدر سحر دولتشاهی دلیل جدایی او از همایون شجریان| راز بزرگ زندگی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در یک گفتگو به درس بزرگی که پدرش برای زندگی به او آموخته اشاره می‌کند که کاربران آن را دلیل جدایی از همایون شجریان تلقی کردند.
کد خبر: 43082
درس بزرگ پدر سحر دولتشاهی دلیل جدایی او از همایون شجریان| راز بزرگ زندگی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی، سحر دولتشاهی با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. همایون شجریان قبل از سحر دولتشاهی نیز یکبار ازدواج کرده بود و از همسر اولش یک دختر دارد.

به تازگی با انتشار پستی از همایون شجریان به شایعاتی که پیرامون زندگی‌اش شنیده می‌شد پاسخ داد و حاشیه‌های جدید را به دنبال داشت. او گفت که از شایعات اخیر درباره رابطه خودش و سحر دولتشاهی صبرش تمام شده است. در متنی شایعه خیانت و از دست دادن یک بچه را «مزخرفات» خواند و همه را این چنین رد کرد: «عزیزای دل به این مزخرفات توجه نکنید نه خیانتی در کار من و سحرجان بوده و نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست ... خسته شد صبرما...»

حالا با گسترده شدن اخبار، پیرامون این زوج هنرمند، بخشی از صحبت‌های سحر دولتشاهی در گفتگوی چند سال پیش با عباس یاری در ماهنامه فیلم، دوباره وایرال شده است. سحر دولتشاهی در این گفتگو به کودکی و درس بزرگی که پدرش برای زندگی به او آموخته اشاره می‌کند. همان درسی که شاید کلید حل تمام سوالات این روزها باشد.

در میان اخبار

این ویدئو را ببینید.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jme9e

پربیننده ترین




اخبار داغ