سحر دولتشاهی| سحر دولتشاهی و همسرش| همسر سحر دولتشاهی

سکوت سحر دولتشاهی شکست| اولین واکنش سحر دولتشاهی به خبر جدایی از همایون شجریان

بعد از جنجال همایون شجریان با پست سحرگاهی، سحر دولتشاهی نیز نسبت به خبر جدایی اش از این خواننده پرآوازه واکنش نشان داد.
کد خبر: 43011
سکوت سحر دولتشاهی شکست| اولین واکنش سحر دولتشاهی به خبر جدایی از همایون شجریان

سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی، سحر دولتشاهی با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. همایون شجریان قبل از سحر دولتشاهی نیز یکبار ازدواج کرده بود و از همسر اولش یک دختر دارد.

به تازگی با انتشار پستی از همایون شجریان به شایعاتی که پیرامون زندگی‌اش شنیده می‌شد پاسخ داد و حاشیه‌های جدید را به دنبال داشت. او گفت که از شایعات اخیر درباره رابطه خودش و سحر دولتشاهی صبرش تمام شده است. در متنی شایعه خیانت و از دست دادن یک بچه را «مزخرفات» خواند و همه را این چنین رد کرد: «عزیزای دل به این مزخرفات توجه نکنید نه خیانتی در کار من و سحرجان بوده و نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست ... خسته شد صبرما...»

در این بین سحر دولتشاهی نیز سکوت خود را شکست و تمام عکس های عاشقانه و دو نفره خودش با همایون شجریان را پاک کرد. این واکنش سحر دولتشاهی مهر تاییدی بر طلاق و جدایی این زوج هنری از یکدیگر است.

در میان اخبار

آخرین تصویر پیج اینستاگرامی سحر دولتشاهی تنها به سریال افعی اختصاص دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3kqojq

پربیننده ترین




اخبار داغ