معین| آهنگ معین| کنسرت معین

تایید بازگشت معین و احمد سعیدی بعد از تعطیلات عید| نحوه صدور مجوز برای بازگشت معین

ادامه روند بازگشت معین و احمد سعیدی به بعد از تعطیلات نوروز افتاد.
کد خبر: 18519
تایید بازگشت معین و احمد سعیدی بعد از تعطیلات عید| نحوه صدور مجوز برای بازگشت معین

معین از خوانندگان مشهور ایرانی ساکن لس آنجلس است. آهنگ های معین در دهه های 60 و 70 در میان عموم جامعه طرفداران زیادی پیدا کرد. در ماه های اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت معین به ایران مطرح شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تأکید کرده در صورتی که این خواننده به کشور برگردد مجوز فعالیت می گیرد.

در این رابطه آخرین خبر از بازگشت معین به کشور آمده است که ادامه روند بازگشت معین و احمد سعیدی به بعد از تعطیلات نوروز افتاد.

عبدالله سهرابی مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: چهار نهاد موثر ما با حضور نماینده تام الاختیار وزیر خارجه در کمیته استعلام وضعیت ایرانیان خارج از کشور در سامانه پرسمان تردد حضور دارند و با اطمینان می گویم اگر نتیجه استعلام مثبت بود تضمین با ماست. کسانی که مشکل امنیتی یا جاسوسی دارند استعلام نمی کنند. آن هایی که چنین مشکلی داشته باشند می گوییم به نزدیک ترین نمایندگی ایران مراجعه کنید تا مسئله دقیقا مشخص شود.

در رابطه با خوانندگان  هم با توجه به این که نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد به موضوع نگاه جذب حداکثری است در حال تدارک و برنامه ریزی این موضوع با نهادهای مختلف هستیم و اخبار خوبی در پیش است. هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4v5gz6
منبع خبر: خراسان

پربیننده ترین




اخبار داغ