معین|معین در ایران

بازگشت معین به ایران جدی شد| مسئولان به دنبال جذب حداکثری ایرانیان خارج از کشور

اخبار خوبی در مورد بازگشت معین در پیش است.
کد خبر: 11073
بازگشت معین به ایران جدی شد| مسئولان به دنبال جذب حداکثری ایرانیان خارج از کشور

معین نجف آبادی خواننده موسیقی پاپ و سنتی ایرانی ساکن لس‌آنجلس است که این روزها با توجه به دعوت وزیر ارشاد برای بازگشت معین به کشور، نام و صدای ماندگار این خواننده قدیمی بیش از گذشته بر سر زبان ها افتاده است.

حالا بعد از فروکش کردن خبر بازگشت معین به ایران، دستيار وزير امور خارجه عنوان کرده است که اخبار خوبی در مورد بازگشت معین در پیش است.
 
عبدالله سهرابی - مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفته است: چهار نهاد موثر ما با حضور نماینده تام الاختیار وزیر خارجه در کمیته استعلام وضعیت ایرانیان خارج از کشور در سامانه پرسمان تردد حضور دارند و با اطمینان می گویم اگر نتیجه استعلام مثبت بود تضمین با ماست. کسانی که مشکل امنیتی یا جاسوسی دارند استعلام نمی کنند. آن هایی که چنین مشکلی داشته باشند می گوییم به نزدیک ترین نمایندگی ایران مراجعه کنید تا مسئله دقیقا مشخص شود.  در رابطه با آقای معین هم با توجه به این که نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد به موضوع نگاه جذب حداکثری است در حال تدارک و برنامه ریزی این موضوع با نهادهای مختلف هستیم و اخبار خوبی در پیش است. هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/36gj94

پربیننده ترین




اخبار داغ