معین| آهنگ معین| بازگشت معین به ایران

معین در ایران کنسرت می گذارد | خبر داغ برای طرفداران معین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به احتمال صدور مجوز برای کنسرت معین در صورت بازگشت این خواننده به ایران واکنش نشان داد.
کد خبر: 11488
معین در ایران کنسرت می گذارد | خبر داغ برای طرفداران معین

معین از خوانندگان مشهور ایرانی ساکن لس آنجلس است. آهنگ های معین در دهه های 60 و 70 در میان عموم جامعه طرفداران زیادی پیدا کرد. در ماه های اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت معین به ایران مطرح شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تأکید کرده در صورتی که این خواننده به کشور برگردد مجوز فعالیت می گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به احتمال صدور مجوز برای کنسرت معین در صورت بازگشت این خواننده به ایران واکنش نشان داد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا گفت: هر عزیزی که بخواهد در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند، منعی برای کارش وجود ندارد چنانچه در مدت اخیر هم از این موارد وجود داشتند. اوایل دوره وزارت بنده، هنرمندی بود که می‌گفت ۴۰ سال است که اجرا نداشته ولی ما مجوز کار برای ایشان صادر کردیم و تئاتر بازی کرد و اکنون هم مجوزهای دیگر گرفته است. همین هنرمند حتی ویدیویی برای تقدیر از آقای رئیس جمهور آماده کرده بودند که آن را منتشر نکردیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نصرالله معین نجف‌آبادی پس از بازگشت به ایران مجوز برگزاری کنسرت خواهد گرفت یا خیر؟، گفت: این نکته را تاکید می‌کنم که روز اول هم موضوع فقط درمورد شخص ایشان نبود، بلکه رویه دولت را تشریح کردم. ایران خانه‌ هر فرد ایرانیِ خارج از کشور مثل خوانندگان،‌ هنرمندان،‌ بازیگران و... است. هر فردی که بخواهد می‌تواند به ایران بازگردد و فعالیت او نیز تابع همان قوانین عمومی است که هر هنرمندی در داخل با آن مواجه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: بنای ما این است که از هنرمندان در چارچوب‌ قوانین موجود حمایت کنیم. شاید چند نفری هم مایل نباشند با این شرایط کار کنند که آن دیگر به من و وزارت ارشاد ارتباطی ندارد. دولت مردمی آقای رئیسی فقط برای عزیزانِ مناطق محروم نیست بلکه برای مردم خارج از کشور هم دولت مردمی است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pjxo4

پربیننده ترین




اخبار داغ