الهام حمیدی| الهام حمیدی و همسرش| همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی پول تبلیغ کوروش کمپانی را پس داد| واریز دستمز تبلیغ کوروش کمپانی به حساب مراجع قضایی +ویدئو

الهام حمیدی که یکی از تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی بود پس از پلمپ این شرکت و متواری شدن مدیر آن برای کسب رضایت مالباختگان، پول تبلیغ کوروش کمپانی به حساب مراجع قضایی واریز کرد.
کد خبر: 9946
الهام حمیدی پول تبلیغ کوروش کمپانی را پس داد| واریز دستمز تبلیغ کوروش کمپانی به حساب مراجع قضایی +ویدئو

الهام حمیدی از بازیگران مشهور سینمای ایران است که در کنار برخی دیگر از بازیگران از جمله شیلا خداداد، بهنوش طباطبایی، یکتا ناصر، الناز شاکردوست و دیگران در نیمه نخست دهه 80 به شهرت رسید. سریال تب سرد و سریال مسافری از هند به شهرت این بازیگر کمک زیادی کرد و پس از آن چند فیلم سینمایی الهام حمیدی را به ستاره سینما مبدل کرد. الهام حمیدی دو بار ازدواج کرده که ازدواج نخست او مربوط به سالها قبل است و مراسم ازدواج دومش با علیرضا صادقی در آخرین روز فروردین 1398 برگزار شد.

الهام حمیدی که یکی از تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی بود پس از پلمپ این شرکت و متواری شدن مدیر آن به هجمه مالباختگان این پرونده واکنش نشان داد. این کمپانی به بهانه فروش آیفون به قیمت 20 میلیون تومان، از مشتریان زیادی مبلغ مذکور را دریافت کرد اما در نهایت مدیر آن متواری شد.

الهام حمیدی برای اینکه بتواند رضایت مالباختگان را کسب کند، با انتشار یک ویدئو اعلام کرده است که همه پول تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب اعلامی مراجع قضایی برگشت دادم. در ادامه این ویدئو را با هم می بینیم.

در میان اخبار

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4ywam2
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ