گوشت رایگان| قیمت گوشت قرمز| قیمت گوشت امروز

آغاز عرضه گوشت رایگان تا عید قربان | دریافت گوشت مجانی با این کد دستوری

عرضه گوشت رایگان تا عید قربان در این استان آغاز شد.
کد خبر: 46867
آغاز عرضه گوشت رایگان تا عید قربان | دریافت گوشت مجانی با این کد دستوری

قیمت گوشت قرمز در دو سال اخیر با افزایش شدید همراه شده است. قیمت گوشت قرمز در نیمه سال گذشته به بیش از 600 هزار تومان رسید و پس از آن به ثبات نسبی رسید.  چندی پیش رئیس شورای تامین کنندگان دام از کاهش قیمت گوشت قرمز خبر داد اما بار دیگر قیمت گوشت با افزایش مواجه شد.

در آستانه عید قربان عرضه دام زنده افزایش یافته است. پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری کمک برای نیازمندان در زنجان در آستانه عید قربان و در راستای مردمی کردن حمایت‌ها در این عید سعید اجرا شد.

روح الله صالحی با اشاره به ادای نذر نیابتی قربانی، اظهار کرد: مردم نوعدوست استان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی در قالب نذر قربانی، از امکان ادای نذر خود به صورت مشارکتی با سایر خیرین بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان به روش مشارکت در این طرح خداپسندانه اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان به‌صورت حضوری و یا با استفاده از کد دستوری #*۸۸۷۷*۱ و شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

صالحی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، برای مشارکت هر چه بیشتر خیران، تصریح کرد: خیران زنجانی می‌توانند با هر میزان از توانایی، در این پویش مشارکت کنند و سهمی در اجرای این پویش و خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت داشته باشند.

وی از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد و گفت: نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران سخت گذر، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vzvgp
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ