سریال نون خ| سریال نون خ 5| دانلود سریال نون خ

سکانس جنجالی سریال نون خ| این سکانس نون خ صدای کرمانی‌ها را درآورد+ویدئو

در قسمت جدید سریال نون خ 5 که شب گذشته پخش شد، فضای غیررسمی به عنوان فضای کرمان به نمایش گذاشته شد که باعث ناراحتی کرمانی‌ها شد.
کد خبر: 30591
سکانس جنجالی سریال نون خ| این سکانس نون خ صدای کرمانی‌ها را درآورد+ویدئو

سریال نون خ یک اثر خانوادگی است که از اواخر اسفند ماه سال جاری و همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود. این فصل از سریال نون خ در ۲۵ قسمت تدارک دیده شده و مانند سری‌های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان‌زاده پخش می شود. سریال نون خ پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

فصل پنجم از سریال طنز «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین ماه از شبکه یک سیما به روی آنتن رفته است. این فصل نیز مانند فصل های قبلی با سکانس های دیدنی و خنده دار همراه است و لحظات جذابی را برای شما خلق خواهد کرد.

در بخشی از سری جدید سریال «نون خ» که بازیگران به کرمان سفر کرده بودند، سکانس‌هایی به نمایش درآمد که صدای کرمانی‌ها را درآورده است. در این سکانس‌ها، نمایش تصاویر سیخ، دود و چای غلیظ به تریاک کشیدن نسبت داده شده که بعضاً در فضای غیررسمی به عنوان فضای کرمان یاد می‌شود و این تعابیر برخلاف خواسته کرمانی‌ها برای نمایش چهره منطقه‌شان است. این سکانس‌ها را می‌بینید.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vqdq6

پربیننده ترین




اخبار داغ