هادی چوپان| همسر هادی چوپان| هادی چوپان مسابقات آرنولد کلاسیک 2024

تاج گذاری هادی چوپان در فینال اوپن آرنولد کلاسیک| اولین صحبت های هادی چوپان با آرنولد بعد از قهرمانی+ویدئو

مصاحبه جذاب آرنولد با هادی چوپان بعد از قهرمانی در فینال اوپن آرنولد کلاسیک را ببینید.
کد خبر: 11464
تاج گذاری هادی چوپان در فینال اوپن آرنولد کلاسیک| اولین صحبت های هادی چوپان با آرنولد بعد از قهرمانی+ویدئو

هادی چوپان معروف به گرگ پارسی در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد. هادی چوپان بدنساز حرفه‌ای از سال ۱۳۷۹ در ورزش پرورش اندام فعالیت دارد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بوده‌ است. هادی چوپان در مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌ اندام عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌ است. او در مسابقات مسترالمپیای افتخار آفرینی کرده است و دلیل محبوبیتش هم همین مسابقات بوده است.

قهرمانی هادی چوپان در آرنولدکلاسیک آمریکا برای اولین بار در تاریخ به عنوان یک بدنساز ایرانی رخ داد و گرگ ایرانی جایزه خود را از دستان آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد، اتفاقی که شاید رویای کودکی این بدنساز شیرازی بود.

ویدئویی از تاج گذاری هادی چوپان در آرنولد کلاسیک و دیدن الگوی زندگی و ورزشی آرنولد افسانه‌ای او وایرال شد. مصاحبه جذاب آرنولد با هادی چوپان بعد از قهرمانی  در فینال اوپن آرنولد کلاسیک را ببینید.

آرنولد میگه: سال بعد ۵۰۰ هزار دلار جایزه گذاشتیم دوباره بیا شرکت کن. در این دوره از مسابقات سیصد هزار دلار به هادی چوپان قهرمان پرورش اندام کشورمان در مسابقات آرنولد کلاسیک پرداخت شد.

هادی چوپان: بچه که بودم کلی پول خرج می‌کردم تا فیلم‌های آرنولد را ببینم. امروز با او روی یک استیج ایستاده ایم و اسطوره آرزو هام به من جایزه می‌دهد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pj7o4
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ