هادی چوپان| عکس هادی چوپان در مسابقه آرنولد کلاسیک آمریکا | بیوگرافی هادی چوپان

ژست متفاوت و خاص هادی چوپان قبل از مسابقات آرنولد کلاسیک| هادی چوپان قهرمان می شود؟

هادی چوپان برترین قهرمان بدنسازی کشورمان برای آمادگی بیشتر جهت شرکت در مسابقات آرنولد کلاسیک، راهی آمریکا شد.
کد خبر: 11150
ژست متفاوت و خاص هادی چوپان قبل از مسابقات آرنولد کلاسیک| هادی چوپان قهرمان می شود؟

هادی چوپان معروف به گرگ پارسی در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد. هادی چوپان متولد ۴ مهر 1366 است که در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس به دنیا آمده است. این بدنساز حرفه‌ای از سال ۱۳۷۹ در ورزش پرورش اندام فعالیت دارد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بوده‌ است. هادی چوپان در مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌ اندام عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌ است. او در مسابقات مسترالمپیای افتخار آفرینی کرده است و دلیل محبوبیتش هم همین مسابقات بوده است.

چوپان که کار سختی را برای کسب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۲۴ در پیش دارد، ۲ رویداد آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را هدف قرار داده تا بتواند در طول سال هم آمادگی خود را حفظ کند و هم بدن خود را محک بزند.

در شرایطی که تنها یک روز به برگزاری مسابقات آرنولد کلاسیک اوهایو در آمریکا باقی مانده و قرار است که هادی چوپان با مهم ترین ورزشکاران حوزه پرورش اندام به رقابت بپردازد، او تصویری از ژست متفاوت و خاص خود منتشر کرده است.

او که تنها سامسون دائودا، نفر سوم مسترالمپیا ۲۰۲۳ را در پیش روی خود دارد، تقریبا قهرمانی اش را حتمی می داند. اما با این وجود به سختی تمرین می کند و تمام تلاش اش را می کند تا آماده و سرحال حاضر شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/27jkv2
منبع خبر: همشهری

پربیننده ترین




اخبار داغ