مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

مهران مدیری از این تاریخ با گل و پوچ می آید | موضوع برنامه جدید مهران مدیری چیست؟

پخش «گل یا پوچ» با میزبانی مهران مدیری از ۷ مرداد در فیلیمو آغاز می‌شود.
کد خبر: 49434
مهران مدیری از این تاریخ با گل و پوچ می آید | موضوع برنامه جدید مهران مدیری چیست؟

مهران مدیری خالق بسیاری از سریالهای طنز ماندگار تلویزیون است که مخاطبان پرشماری دارند. پاورچین، شبهای برره، مرد هزار چهره، جایزه بزرگ و قهوه تلخ از ساخته های مهران مدیری است که هم آن‌ها را کارگردانی کرده و هم به عنوان بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. مهران مدیری چندین سال مجری برنامه دورهمی شبکه نسیم بود اما سال گذشته از صداوسیما خداحافظی کرد و هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی برنامه اسکار را می سازد.

پخش «گل یا پوچ» با میزبانی مهران مدیری از ۷ مرداد در فیلیمو آغاز می‌شود.

«گل یا پوچ» با اجرای مهران مدیری در قالب یک بازی نوستالژیک، به کارگردانی نیک یوسفی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، قرار است میزبان چهره‎‌های مختلف شود که این بازی نام‌آشنا را با شکل تازه‌ای برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

در طول هر قسمت چند گروه با هم به رقابت می‌پردازند و با این بازی و تکنیک‌هایی که هر کدام دارند، تصویر تازه‌ای از بازی گل یا پوچ را ارائه می‌دهند.

عوامل اصلی «گل یا پوچ» که پخش آن از یکشنبه ۷ مرداد آغاز می‌شود، عبارتند از:  مجری طرح: محمد اسدزاده، مدیر هنری: فرید ناظرفصیحی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: نرگس صمیمی، کارگردان تلویزیونی: محمدرضا درخشان، طراح صحنه و دکور: سهیل دانش اشراقی، مدیر تولید: حسن صفری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: پوپک مظفری، موسیقی: بهنام راد و طراح لباس: گلاره دربندی. پوستر اصلی «گل یا پوچ» نیز توسط مجید کاشانی طراحی شده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmn9k
منبع خبر: ایسنا

پربیننده ترین




اخبار داغ