سحر دولتشاهی| سحر دولتشاهی| سحر دولتشاهی

سکوت سحر دولتشاهی شکست | اولین واکنش سحر دولتشاهی به جدایی از رامبد جوان +ویدئو

این روزها که تصویر رویارویی اتفاقی سحر دولتشاهی و همسر سابقش رامبد جوان حسابی وایرال شده، بار دیگر خاطره زندگی مشترک این زوج هنرمند و طلاق آنها زنده شده است.
کد خبر: 6310
سکوت سحر دولتشاهی شکست | اولین واکنش سحر دولتشاهی به جدایی از رامبد جوان +ویدئو

سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی، سحر دولتشاهی با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. 

در هفته های اخیر که تصویر رویارویی اتفاقی سحر دولتشاهی و همسر سابقش رامبد جوان در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حسابی وایرال شده، بار دیگر خاطره زندگی مشترک این زوج هنرمند و طلاق آنها زنده شده است.

یکی از ویدئوهایی که دوباره پربازدید شده، واکنش سحر دولتشاهی به سه واژه طلاق، حسادت و خیانت، در گفتگو با فریدون جیرانی است.

این ویدئو مربوط به بعد از جدایی سحر دولتشاهی از رامبد جوان است.

در میان اخبار

سحر دولتشاهی که پس از جدایی از رامبد با همایون شجریان ازدواج کرد، در واکنش به واژه طلاق می گوید: «خیلی سخت است، خیلی...» واکنش خانم دولتشاهی نشان می دهد که او بعد از طلاق روزهای سختی را گذرانده است.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jloo3

پربیننده ترین




اخبار داغ