هواشناسی| هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هواشناسی | پیش بینی هوای تهران در روز تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان | تداوم بارش در این استانها تا اوایل هفته آینده

طبق اعلام سازمان هواشناسی قرار است تا اوایل هفته آینده شاهد بارش باران و رگبار و رعده و برق در برخی از استان ها باشیم.
کد خبر: 44131
هواشناسی | پیش بینی هوای تهران در روز تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان | تداوم بارش در این استانها تا اوایل هفته آینده

سازمان هواشناسی آخرین وضعیت بارش‌ ها تا هفته آینده را تشریح کرد. طبق اعلام سازمان هواشناسی قرار است تا اوایل هفته آیند شاهده بارش باران و رگبار و رعده و برق در برخی از استان ها باشیم. بنابراین بر اساس اعلام سازمان هواشناسی هوای استان های سردسیر همچنان خنک خواهد بود.

با توجه به اینکه مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدا و تشییع با حضور عموم مردم در تهران روز چهارشنبه ساعت ۷: ۳۰ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار می شود، بسیاری از عزاداران به دنبال بررسی وضعیت آب و هوای تهران در این روز هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۳ و ۴ خرداد) بارش در غرب کشور نخواهیم داشت، ولی در سایر مناطق ذکر شده همچنان در برخی از ساعات بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: شنبه (۵ خرداد) نیز در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم مرکزی و شمال اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پنجشنبه (۳ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۴ و ۴۳ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4djyoq
منبع خبر: ایسنا

پربیننده ترین




اخبار داغ