طرز تهیه بستنی| طرز تهیه بستنی خوشمزه| طرز تهیه بستنی خانگی

طرز تهیه بستنی خانگی با طعم قهوه | این آیس کافی خوشمزه را با روش ساده درست کنید

بستنی دالگونا کافی نوعی بستنی با پایه قهوه است که می‌توانید آن را با روشی آسان و بدون نیاز به دستگاه و ثعلب در منزل درست کنید.
کد خبر: 49355
طرز تهیه بستنی خانگی با طعم قهوه | این آیس کافی خوشمزه را با روش ساده درست کنید

طرز تهیه بستنی برای خانم های باسلیقه و خوش ذوق بسیار مهم و جالب توجه است. افراد زیادی هستند که دسر و بستنی را از بیرون و کافه ها امتحان نمی کنند بلکه سعی می کنند که طرز تهیه بستنی را یاد گرفته و آن را با توجه به سلیقه و استعداد خودشان به صورت خانگی درست می کنند. یاد گرفتن طرز تهیه بستنی می تواند بسیار خوشحال کننده باشد چون هم هزینه درست کردن آن از خرید آن ارزان تر است و هم شما می توانید آن را طوری که دوست دارید تهیه کنید و فرزندان خود را خوشحال کنید.

دالگونا یا آیس کافی نوعی قهوه هم‌زده و کف‌دار جدید است که در سال ۲۰۲۰ و بعد از شیوع ویروس کرونا به دنیا معرفی شد. این قهوه از ترکیب شکر، پودر قهوه فوری و آب جوش و با پایه شیر تهیه می‌شود. دالگونا یک نوشیدنی سرد بی‌نظیر برای طرفداران قهوه است که شیرینی آن آزار دهنده نیست. بستنی با طعم قهوه همیشه طرفداران خودش را دارد و افرادی که عاشق نوشیدن قهوه هستند، دوست دارند بستنی را هم با این طعم شگفت‌انگیز بخورند. بستنی با طعم دالگونا کافی یکی از انواع خوشمزه بستنی‌ها با پایه قهوه است که طعم فوق‌العاده‌ای دارد و شما می‌توانید آن را با روشی آسان و بدون استفاده از دستگاه و بدون نیاز به ثعلب در منزل تهیه کنید، پس در ادامه این مطلب با آموزش بستنی دالگونا کافی همراه ما باشید.

مواد لازم

قهوه فوری: ۱ قاشق غذاخوری
شکر: ۲ قاشق غذاخوری
آب سرد: یک چهارم لیوان
خامه صبحانه: ۱۰۰ گرم
پودر قند: ۳ قاشق غذاخوری
شکلات چیپسی: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این بستنی خوشمزه ابتدا قهوه فوری، شکر و آب سرد را داخل یک ظرف گود بریزید و با دور تند همزن انقدر بزنید تا مواد حالت فومی پیدا کند و فرم بگیرد. در مرحله بعد پودر قند و خامه را اضافه کنید و ۳۰ ثانیه دیگر مواد را با دور تند همزن برقی بزنید. حالا مواد بستنی را داخل یک ظرف مناسب دردار بریزید و روی مواد کمی شکلات چیپسی بپاشید. درب ظرف را ببندید و آن را به مدت ۵ تا ۶ ساعت داخل فریزر بگذارید تا بستنی ببندد و خودش را بگیرد. بعد از این مدت زمان می‌توانید بستنی را از فریزر خارج و سرو کنید، نوش جان.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4djl8d

پربیننده ترین




اخبار داغ