سود سهام عدالت| سود سهام عدالت جاماندگان| سود سهام عدالت متوفیان

سود سهام عدالت در ماه خرداد واریز می شود؟ | خبر مهم برای افرادی که منتظر سود سهام عدالت هستند

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی خواهد کرد. زیرا موضوع سهام عدالت احقاق حق سهامداران خرد است.‌ امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مسئله به نتیجه برسد.
کد خبر: 45407
سود سهام عدالت در ماه خرداد واریز می شود؟ | خبر مهم برای افرادی که منتظر سود سهام عدالت هستند

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بود که مرحله نخست آن آذرماه و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفند واریز شد.  سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در روزهای پایانی سال 1402 پرداخت شد. البته سود سهام عدالت برخی سهامداران و وراث با مشکل مواجه شد که این افراد باید موضوع را از طرق مختلفی که اعلام شده پیگیری کنند.

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در نشست هفتگی خود درباره واریز سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس اعلام کرده است به دلیل تخلفی که برخی از شرکت‌ها داشته نتوانستند سود سهام عدالت را پرداخت کنند، گفت: سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ در اسفند سال ۱۴۰۲ واریز شد اما باقیمانده اندک دیگری نیز وجود دارد که سرجمع آن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است و عمدتا سه دسته شرکت‌های فولادی، پالایشی و پتروشیمی هنوز به وظایف خود در پرداخت سود عمل نکرده‌اند.

وی افزود: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی خواهد کرد. زیرا موضوع سهام عدالت احقاق حق سهامداران خرد است.‌ امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مسئله به نتیجه برسد.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4dj7qp
منبع خبر: تجارت نیوز

پربیننده ترین




اخبار داغ