سود سهام عدالت| سود سهام عدالت 1402| سود سهام عدالت متوفیان

سود سهام عدالت کدام افراد دو برابر شد؟ | خبر خوش درباره سود سهام عدالت

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از واریز سود سهام عدالت وراث همراه با مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال خبر داد.
کد خبر: 10780
سود سهام عدالت کدام افراد دو برابر شد؟ | خبر خوش درباره سود سهام عدالت

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بوده که مرحله نخست آن آذرماه واریز شد و مرحله دوم آن به زودی واریز می شود. سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 17 درصد بیشتر از مرحله اول است. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در راه است. سود سهام عدالت متوفیان در ماه اسفند به حساب وراث واریز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره واریز سود سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

محمد باغستانی در پاسخ به این پرسش که احتمال تمدید زمان بیشتر از ۱۰ اسفند برای وراث جهت طی کردن فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان و دریافت سود قبل از پایان سال وجود دارد؟ گفت: با توجه به اینکه فرآیند ثبت و تقسیم ارث وراث زمان‌بر است، امکان تمدید زمان فوق وجود ندارد.

وی در رابطه با واریز سود سهام عدالت متوفیان به وراث هم اظهار داشت: اگر وراث سجامی بوده و شماره شبای معتبر بانکی داشته باشند، سود آن‌ها همزمان با مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ١٤٠١ به حساب این افراد واریز می‌شود.

باغستانی در پاسخ به این پرسش که سود افرادی که تا ۱۰ اسفندماه نتوانند فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان را طی کنند، چه خواهد شد؟ بیان کرد: سهامداران نباید نگران باشند، زیرا سود آن‌ها در مراحل بعدی پرداخت سود سهام عدالت به حسابشان واریز خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3eboa3
منبع خبر: اقتصاد آنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ