حراج سکه| حراج سکه طلا| قیمت حراج سکه| زمان حراج سکه در مرکز مبادله

اعلام نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران|اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه

اولین حراج سکه‌های طلای بانک‌ مرکزی روز یکشنبه ۱۳اسفندماه برگزار و یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.
کد خبر: 11578
اعلام نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران|اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه

اولین حراج سکه‌ طلا بانک‌ مرکزی ۱۲ظهر یکشنبه ۱۳اسفندماه برگزار شد. عموم مردم می‌توانند در حراج سکه شرکت کنند و قیمت‌های پیشنهادی خود را برای خرید ربع‌ سکه ضرب سال۱۳۸۶ اعلام کنند.به گفته کارشناسان، شرط تاثیر مثبت این سیاست در سامان‌دهی به بازار طلا، تعیین یک قیمت تعادلی، اطلاع‌رسانی دقیق و برگزاری حراج سکه طلا با کمترین مشکل است.

در نخستین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران با عرضه سکه ربع بهار آزادی، از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار  تومان به برندگان تخصیص داده شد.

نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

فرآیند تحویل سکه طلا از شعب بانکی

آیا می‌دانید بعد از برنده شدن در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران چگونه باید سکه را به صورت فیزیکی تحویل بگیرید؟

متقاضی خرید سکه در حراج مرکز مبادله ایران باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را برای دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.

زمان دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران

با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت، به اطلاع هموطنان می‌رساند دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه (۱۶ اسفند) برگزار می‌شود.

تقاضیانی که در حراج اول امکان ثبت نام و احراز هویت نداشته اند یا کسانی که در حراج نخست برنده نشده اند می‌توانند در حراج دوم شرکت کنند.

ضمنا به اطلاع می‌رساند، متقاضیانی که واریز وجه در سامانه را انجام داده اند می‌توانند با همین وجه واریزی در کیف پول خود اقدام به شرکت در حراج دوم کنند.

آگهی حراج دوم که شامل نوع سکه‌ها و شرایط شرکت در حراج است طی ساعات آتی به استحضار مردم خواهد رسید.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4bre92

پربیننده ترین




اخبار داغ