سریال نون خ| سکانس خنده دار سریال نون خ| بازیگر سریال نون خ

شوخی بامزه بازیگران نون خ با سعید آقاخانی در اتاق گریم| سلفی بازیگران نون خ 5 با نقاشی نورالدین خانزاده

اخیرا یک سلفی از بازیگران سریال نون خ 5 در اتاق گریم وایرال شده است که شوخی با مزه ای با سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر نقش نورالدین خانزده کرده اند.
کد خبر: 38503
شوخی بامزه بازیگران نون خ با سعید آقاخانی در اتاق گریم| سلفی بازیگران نون خ 5 با نقاشی نورالدین خانزاده

سریال نون خ یک اثر خانوادگی است که از اواسط فروردین ماه سال جاری و همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود. این فصل از سریال نون خ در ۲۵ قسمت تدارک دیده شده و مانند سری‌های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان‌زاده پخش می شود. سریال نون خ پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

سریال نون خ 5 که این روزها سر مخاطبان را با داستان شیرین خود جلب کرده است به مرحله بازگشت به زادگاه شان کردستان رسیده است. در این سریال بازیگران بسیاری از جمله حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌ عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... به ایفای پخش پرداخته اند.

اخیرا یک سلفی از بازیگران سریال نون خ 5 در اتاق گریم وایرال شده است که شوخی با مزه ای با سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر نقش نورالدین خانزده کرده اند. گویا در این لحظه سعید آقاخانی در اتاق گریم حضور نداشته است و پر کردن جای خالی او از نقاشی چهره او با گریم نورالدین روی کاغذ استفاده کردند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48qopa

پربیننده ترین




اخبار داغ