فال حافظ امروز| فال حافظ فردا| فال حافظ واقعی| تفال روزانه به حافظ

تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز پنجشنبه 24 خرداد 1403 + تفسیر غزل حافظ

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز پنجشنبه 24 خرداد ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.
کد خبر: 46751
تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز پنجشنبه 24 خرداد 1403 + تفسیر غزل حافظ

فال حافظ از دیار کهن تا کنون بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و تفال زدن به آن در هر کاری باعث قوت قلب ما خواهد شد. تا جایی که گرفتن فال حافظ در مناسبت های ملی و مذهبی نیز مورد توجه خانواده های ایرانی بوده است و سرنوشت خود را از بین غزل‌های این عارف پیدا می کنند.

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه این مطلب می‌توانید فال حافظ امروز پنجشنبه 24 خرداد ماه 1403 را که به نیابت از شما گرفته شده است را بخوانید.

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود
تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت
تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

آن نافه مراد که می‌خواستم ز بخت
در چین زلف آن بت مشکین کلاله بود

از دست برده بود خمار غمم سحر
دولت مساعد آمد و می‌در پیاله بود

بر آستان میکده خون می‌خورم مدام
روزی ما ز خوان قدر این نواله بود

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید
در رهگذار باد نگهبان لاله بود

بر طرف گلشنم گذر افتاد وقت صبح
آن دم که کار مرغ سحر آه و ناله بود

دیدیم شعر دلکش حافظ به مدح شاه
یک بیت از این قصیده به از صد رساله بود

آن شاه تندحمله که خورشید شیرگیر
پیشش به روز معرکه کمتر غزاله بود

شرح لغت: غزاله:آهوی بره مانند.

تفسیر عرفانی:‌

۱- همیشه فکر می‌کنی به هر کاری دست می‌زنی، چندان موفقیتی نداری. در حالی که اینک، اقبال شما به سمت سعد و نیک بختی است و دوران رنج و ناراحتی پایان یافت. پس جهت تسریع به یکی از مشاهد متبرکه برو، دعایی کن و نذر خود را ادا کن و سوره مبارکه النازعات را با معنی و حضور قلب بخوان که انشاءالله از فردایش، گشایش در کار شماست.

۲- به زودی با کسی آشنا می‌شوید و ملاقاتی پیش می‌آید که در پیشرفت شما بسیار موثر است. در معامله و تجارت مواظب باشید که بازار متعادل نمی‌باشد. کسی قصد کلاه برداشتن و فریب در معامله را دارد. لااقل ۱۰ روزی از معامله تند و سریع دست بردارید.

تعبیر غزل:

سالهاست که امکانات مناسب را در دست داری، ولی از آن به نحو مطلوب استفاده نکرده ای. اکنون که چاره کار را دانسته‌ای به آن عمل کن، چرا که به زودی به موفقیت‌های بزرگ مالی و کاری دست پیدا خواهی کرد و حاصل زحمات چند ساله خود را خواهی دید. برای رسیدن به آرزو‌های دیرین خود از همین امروز شروع کن.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48lblw

پربیننده ترین




اخبار داغ