سود سهام عدالت| سود سهام عدالت متوفیان| سود سهام عدالت 1403

وراث سهام عدالت متوفیان بخوانند| وراث با این روش سود سهام عدالت متوفیان را یکجا دریافت کنند

وراث می توانند با این روش سود سهام عدالت متوفیان خود را به صورت یکجا دریافت کنند.
کد خبر: 42148
وراث سهام عدالت متوفیان بخوانند| وراث با این روش سود سهام عدالت متوفیان را یکجا دریافت کنند

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بود که مرحله نخست آن آذرماه و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفند واریز شد.  سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در روزهای پایانی سال 1402 پرداخت شد. البته سود سهام عدالت برخی سهامداران و وراث با مشکل مواجه شد که این افراد باید موضوع را از طرق مختلفی که اعلام شده پیگیری کنند.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در اسفندماه جلسه‌ای از طرف سازمان بورس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بازرسی داشتیم تا این موضوع که مردم برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند یا خیر، مشخص شود. اکنون این مورد در دست تعیین تکلیف است و امیدواریم سازمان بازرسی هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اما چیزی که باید تاکید شود این است که افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند. امیدواریم که هماهنگی خوبی میان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دفاتر پیشخوان و قوه قضاییه هم صورت گیرد تا افرادی که در این مدت از این مسیر هم اقدام کردند تعیین تکلیف شوند.

در میان اخبار

او در نهایت اظهار کرد: تا پرداخت مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت هر فردی که انحصار وراثت متوفی خود را انجام دهد و فرآیند انتقال سهام را طی کند، می‌تواند به صورت یکجا و کامل سود‌ها را دریافت کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455add

پربیننده ترین




اخبار داغ