سود سهام عدالت| زمان واریز سود سهام عدالت| سود سهام عدالت 1402

آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز| جدول مبلغ سود سهام عدالت واریز شده به حساب سهامداران

مرحله دوم سود سهام عدالت از امروز به حساب سهامداران عدالت واریز می‌شود.
کد خبر: 13820
آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز| جدول مبلغ سود سهام عدالت واریز شده به حساب سهامداران

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بوده که مرحله نخست آن آذرماه واریز شد و واریز مرحله دوم آن نیز آغاز شده است. به گفته وزیر اقتصاد و دارایی سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول است. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم همراه با مرحله دوم واریز سود در ماه اسفند به حساب وراث واریز می شود. در هفته های گذشته پیامک هایی در خصوص واریز سود سهام عدالت به مردم ارسال شده که این پیامک ها کلاهبرداری است.

رئیس سازمان بورس گفت: فرآیند واریز سود مرحلۀ دوم سود سهام عدالت از امروز آغاز شده و تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه مبلغ سود پرداختی با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت خواهد بود، گفت: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

عشقی اظهار داشت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ که در اواخر آذرماه امسال انجام شد، شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سود واریز کرد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از واریز سود سهام عدالت به حساب به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار از امروز خبر داد و گفت: بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سود از امروز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

محمد باغستانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار از امروز (پنجشنبه ۲۴ اسفند) آغاز شده است.

وی افزود: سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۴۰۹، ۴۴۶ و ۴۸۲ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ ۹۰۶ هزار تومان سود به حساب آنها واریز می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3weev3
منبع خبر: ایرنا

پربیننده ترین




اخبار داغ