کوروش کمپانی| مالک کوروش کمپانی| شرکت کوروش کمپانی

دستگیری مالک کوروش کمپانی توسط پلیس اینترپل بعد از گذشت 13 روز| مالک کوروش کمپانی کجاست؟

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی بعد از ۱۳ روز توسط پلیس اینترپل جهانی دستگیر شد.
کد خبر: 11565
دستگیری مالک کوروش کمپانی توسط پلیس اینترپل بعد از گذشت 13 روز| مالک کوروش کمپانی کجاست؟

متواری شدن مدیر شرکت کوروش کمپانی به یکی از خبرهای داغ ماه اخیر تبدیل شده است. کوروش کمپانی شرکتی بود که با ادعای فروش گوشی آیفون 13 با قیمت 20 میلیون تومان معروف شد اما در نهایت این شرکت پلمپ و مدیر آن متواری شد. بسیاری از چهره های هنری و ورزشی از تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی بودند. امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی و گرداننده کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی پس از فرار از ایران در دبی در حال خوش گذرانی بود که خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست به گوشش رسید و از غار مخفی خود بیرون آمد.

چند روز پیش بود که مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: در ۲۹ بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز و جلب مالک شرکت (کوروش کمپانی) صادر شده است.

بر اساس پیگیری انجام شده تا روز ۶ اسفند ماه با وجود درخواست ایران هنوز "اینترپل جهانی" اعلان قرمز مالک فراری کوروش کمپانی را صادر نکرده است.

بر اساس این خبر، روند درخواست صدور اعلان قرمز برای یک متهم فراری بدین صورت است که ابتدا دستگاه قضائی باید اعلام جرم کند و به اینترپل ایران دستور بدهد، اینترپل ایران بعد از تشکیل پرونده، مستندات را برای اینترپل جهانی ارسال می‌کند و بعد، اینترپل جهانی پس از بررسی محتویات پرونده، اعلان قرمز جهانی را برای فرد متهم صادر می‌کند و تا این روند کامل طی نشود نمی‌توان گفت که اعلان قرمز برای فردی صادر شده است.

هم‌اکنون اقدامات قضائی و پلیسی برای صدور اعلان قرمز مالک فراری کوروش کمپانی در کشور انجام شده است اما اینترپل جهانی هنوز اعلان قرمز این فرد را تأیید و صادر نکرده است و در واقع هنوز اعلان قرمز امیرحسین شریفیان؛ مالک کوروش کمپانی صادر نشده است.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qma82
منبع خبر: تسنیم

پربیننده ترین




اخبار داغ