مالک کوروش کمپانی| مصاحبه مالک کوروش کمپانی|

اولین مصاحبه جنجالی با مالک کوروش کمپانی بعد از فرارش از ایران| من کلاهبردار نیستم

اولین صحبت های امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی را درباره دلیل کلاهبرداری و فرارش را ببینید.
کد خبر: 9678
اولین مصاحبه جنجالی با مالک کوروش کمپانی بعد از فرارش از ایران| من کلاهبردار نیستم

امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی و گرداننده کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی پس از فرار از ایران در دبی در حال خوش گذرانی بود که خبر دستگیری پدرش به عنوان همدست به گوشش رسید.

مالک کوروش کمپانی با انجام تبلیغات وسیع شهری و مجازی گسترده، اقدام به دریافت مبلغ ۲۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌فروش آیفون از ۲۰ هزار نفر کرده بود و قبل از تشکیل هر گونه پرونده قضایی به ترکیه فرار کرده است.

شریفیان مالک کوروش کمپانی پس از آن با یکی از پروژه بگیران بدنام مقیم آلمان مصاحبه‌ای برای دفاع از خود منتشر کرد. بخش‌های مهم این مصاحبه را با این توضیح در ترفندباز می‌بینید که ادعاهای مطرح شده نظیر رشوه به مسئولین و ضابطین مستند نیست و می‌تواند توجیه این کلاهبردار برای رهایی پدرش باشد.

مصاحبه امین فردین با امیر شریفیان مدیر کوروش کمپانی در ویدئو زیر ببینید.

امیر شریفیان مالک کوروش کمپانی : من کلا ۱۵۰ میلیارد تومن به مردم بدهکارم

اگاهی تهران ۳ دفعه مارو به دلایل مختلف از جمله بد حجابی کارمندان پلمپ کرد با دریافت رشوه های سنگین و هم چنین ماموران از ما پول و گوشی آیفون درخواست میکردن تا از پلمپ بودن خارج شیم و ما ام چون مجبور بودیم قبول میکردیم ! خونه ۱۰ میلیاردی من و ماشین هامو که مجموعا ۱۰۰ میلیارد پولش بودن رو توقیف کردن و حساب هامو که ۱۵ میلیارد پول توش بود رو بستن ! من یک سال و نیم تمامی گوشی های مردم رو هر چند با تاخیر بهشون تحویل دادم اگر کلاهبردار بودم همون اول فلنگو میبستم و الانم با شما مصاحبه نمیکردم ، ولی رقیب ها و قاضی های فاسد با سنگایی که جلو پام گذاشتن باعث شدن فرار کنم.

تمام اموالم توقیف شد

رقم دریافتی سلبریتی ها برای تبلیغ کوروش کمپانی

حمله به پیج خانوم امیرحسین شریفیان




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4b6o52
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ