قالیباف| محمدباقر قالیباف| ثروت قالیباف

واکنش قالیباف به دستگیری یاشار سلطانی و صبا آذرپیک | افشاگری وحید اشتری علیه شکایت شخصی قالیباف از دو فعال رسانه ای

وحید اشتری با انتشار یک دادنامه به اظهارات محمدباقر قالیباف در برنامه انتخابات شب گذشته درباره دو فعال رسانه ای واکنش نشان داد.
کد خبر: 46865
واکنش قالیباف به دستگیری یاشار سلطانی و صبا آذرپیک | افشاگری وحید اشتری علیه شکایت شخصی قالیباف از دو فعال رسانه ای

محمدباقر قالیباف برای چهارمین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد. محمدباقر قالیباف پیش از این رقابت را یک بار به محمود احمدی نژاد و بار دیگر به حسن روحانی باخت. محمدباقر قالیباف در سال 1396 به نفع سیدابراهیم رئیسی انصراف داد.

صلاحیت محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تایید شد. در این دوره از انتخابات قرار است قالیباف با سعید جلیلی، مسعود پزشکیانف مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی به رقابت بپردازد.

برنامه‌های تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در تلویزیون با حاشیه همراه شد.

قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «این‌ها در دادگاه اولیه، دادگاه ثانویه و حتی دیوان عدالت اداری رفتند؛ شاکی خصوصی دارند. من شکایتی از رسانه‌ها نکردم، مدعی‌العموم کارش را براساس قانون انجام داده است.»

وحید اشتری فعال رسانه با انتشار یک دادنامه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اکس، به اظهارات محمدباقر قالیباف در برنامه انتخابات شب گذشته درباره دو فعال رسانه ای واکنش نشان داد.

اشتری نوشت: «آقای قالیباف دیشب در تلویزیون گفت من هیچ وقت از هیچ رسانه و فردی شکایت نکرده و نمی کنم و مدعی العموم (دادستان) این کار را می کند.»

محمدباقر قالیباف گفت: دو فعال فرهنگی که بازداشت شده اند شاکی خصوصی دارند و اگر نیاز باشد با شاکیان آن ها صبحت می‌کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qepqj
منبع خبر: دنیای اقتصاد

پربیننده ترین




اخبار داغ