طرز تهیه فالوده| طرز تهیه فالوده خوشمزه| طرز تهیه فالوده خانگی

تابستون داغ رو با فالوده خنک پذیرایی کن | نکات مهم تهیه فالوده با اندازه های دقیق

طرز تهیه فالوده کار سختی نیست. می‌توانید با نشاسته، خودتان رشته‌های فالوده را درست کنید یا از رشته فالوده آماده استفاده کنید.
کد خبر: 49589
تابستون داغ رو با فالوده خنک پذیرایی کن | نکات مهم تهیه فالوده با اندازه های دقیق

طرز تهیه فالوده برای خانم های باسلیقه و خوش ذوق بسیار مهم و جالب توجه است. افراد زیادی هستند که دسر و بستنی را از بیرون و کافه ها امتحان نمی کنند بلکه سعی می کنند که طرز تهیه فالوده را یاد گرفته و آن را با توجه به سلیقه و استعداد خودشان به صورت خانگی درست می کنند. یاد گرفتن طرز تهیه فالوده می تواند بسیار خوشحال کننده باشد چون هم هزینه درست کردن آن از خرید آن ارزان تر است و هم شما می توانید آن را طوری که دوست دارید تهیه کنید و فرزندان خود را خوشحال کنید.

طرز تهیه فالوده کار سختی نیست. می‌توانید با نشاسته، خودتان رشته‌های فالوده را درست کنید یا از رشته فالوده آماده استفاده کنید. فالوده یا پالوده یکی از محبوب‌ترین دسرهای سنتی ایرانی است که از رشته‌های نشاسته‌ی نیمه یخ زده به همراه شربت گلاب، آبلیمو و شکر تهیه شده و با شربت آلبالو، زعفران، عسل و یا پودر پسته تزئین می‌شود.

چند نوع از این دسر سرد وجود دارد که شناخته‌‌شده‌ترین نوع آن متعلق به شهر شیراز است که با نام فالوده شیرازی مشهور است.

نکته جالب اینکه فالوده در سراسر جهان به عنوان یک دسر سرد و محبوب ایرانی در کنار بستنی سنتی معروف شده است. در این مطلب با نکات مهم طرز تهیه فالوده آشنا خواهید شد:




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qeld9

پربیننده ترین




اخبار داغ