پرویز پرستویی| همسر پرویز پرستویی| فیلمهای پرویز پرستویی

پرویز پرستویی از مسعود پزشکیان حمایت کرد | حضور پرویز پرستویی در مستند مسعود پزشکیان

پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینمای ایران به‌عنوان راوی مستند انتخاباتی پزشکیان حضور دارد.
کد خبر: 48489
پرویز پرستویی از مسعود پزشکیان حمایت کرد | حضور پرویز پرستویی در مستند مسعود پزشکیان

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تئاتر است که مدتی است کم کار شده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین دیگر بازیگران رکورددار است. پرویز پرستویی از جمله بازیگران گزیده کار است و در هر نقشی بازی نمی کند. پرویز پرستویی برای اولین بار در سال ۱۳۶۳ جلوی دوربین رفت اما با فیلم های امام علی، آزانس شیشه ای، آوای فاخته و خاک سرخ به خوبی به ایفای نقش پرداخت اما با فیلم مارمولک به شهرت رسید. زیر تیغ، آشپزباشی بادیگارد و قاتل اهلی از دیگر آثاری است که در آنها به ایفای نقش پرداخت.

مستند سوم انتخاباتی مسعود پزشکیان، امروز از طریق شبکه یک سیما پخش می‌شود ولی نکته اصلی این فیلم آن است که پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینمای ایران به‌عنوان راوی در مستند حضور دارد. این حضور را می‌توان به‌عنوان حمایت ضمنی پرویز پرستویی از مسعود پزشکیان تلقی کرد. 

پرویز پرستویی سال ۱۳۹۶ اعلام کرده بود که نقشی در انتخابات ایفاء نخواهد کرد و سال ۱۴۰۰ هم هیچ موضع رسمی نگرفت، آخرین حضور جدی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به سال ۱۳۹۲ باز می گردد. او با حضور در همایش تبلیغاتی محمّدباقر قالیباف از این نامزد حمایت کرده بود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qeb7p
منبع خبر: اعتماد

پربیننده ترین




اخبار داغ