پرویز پرستویی| همسر پرویز پرستویی| فیلمهای پرویز پرستویی

واکنش پرویز پرستویی به خبر ابتلای بهرام بیضایی به سرطان| گلایه تند پرویز پرستویی از غربت نشینی زال سینمای ایران

پرویز پرستویی درباره عکس جدید بهرام بیضایی در حال دسته و پنجه نرم کردن با سرطان است، مطلبی منتشر کرد.
کد خبر: 30343
واکنش پرویز پرستویی به خبر ابتلای بهرام بیضایی به سرطان| گلایه تند پرویز پرستویی از غربت نشینی زال سینمای ایران

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تئاتر است که مدتی است کم کار شده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین دیگر بازیگران رکورددار است. پرویز پرستویی از جمله بازیگران گزیده کار است و در هر نقشی بازی نمی کند. پرویز پرستویی برای اولین بار در سال ۱۳۶۳ جلوی دوربین رفت اما با فیلم های امام علی، آزانس شیشه ای، آوای فاخته و خاک سرخ به خوبی به ایفای نقش پرداخت اما با فیلم مارمولک به شهرت رسید. زیر تیغ، آشپزباشی بادیگارد و قاتل اهلی از دیگر آثاری است که در آنها به ایفای نقش پرداخت.

پرویز پرستویی در مسائل اجتماعی همواره با انتشار مطالب انتقادی به بیان دیدگاه خود می پردازد. در چند روز گذشته  صحبت هایی درباره بیماری استاد بهرام بیضایی با عکسی خاص منتشر شده است و خبر از ابتلای این کارگردان بزرگ به سرطان می دهد که باعث واکنش پرویز پرستویی شد.

پرویز پرستویی درباره این عکس نوشت:

از دیروز که عکس استاد بهرام بیضایی را در فضای مجازی دیدم بسیار نگران شدم، دلم نمی خواست این عکس را منتشر کنم.

در میان اخبار

ولی امروز عزیز و بزرگوار جناب آقای پرویز جاهد منتقد و نویسنده در اینستاگرامشان پستی درباره بیماری استاد بیضایی منتشر کردند و نوشتند استاد بیضایی گرفتار هیولای وحشتناکی شده و با آن می جنگد تا آن را شکست دهد.

پرستویی در ادامه می نویسد:  آرزوی سلامتی برای استاد بی بدیل دارم ، اما خداوند نگذرد از جفاکاران که قدر گوهران گرانبها را نمی دانند و باعث غربت نشینی این بزرگواران می شوند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vqlwj

پربیننده ترین




اخبار داغ