وضعیت راه های کشور| وضعیت جاده چالوس| وضعیت باز بودن راه های کشور

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ های کشور امروز 10 فروردین 1403 | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

مسافران نوروزی آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور را بخوانند.
کد خبر: 20765
آخرین اخبار از وضعیت راه‌ های کشور امروز 10 فروردین 1403 | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

وضعیت راه های کشور نشان می دهد، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی دور اول تعطیلات نوروزی، پیش‌بینی می‌شود امروز و در روز‌های آتی شاهد موج گسترده‌ای از سفر‌ها به‌ویژه در مسیر‌های بازگشت مسافران باشیم. وضعیت راه های کشور نشان می دهد با توجه با بارندگی های چند روز اخیر تردد در برخی از محورهای مواصلاتی با مشکل روبرو شده است به همین دلیل شاهد ترافیک سنگین در برخی از راه های کشور هستیم. بنابراین لازم است مسافران نوروزی آخرین وضعیت راه های کشور را دنبال کنند تا در مسیر سفر دچار مشکل نشوند.

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محور‌های شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

به گزارش ایرنا، در محور‌های فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. در سایر محور‌ها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شبها ، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اندیشیده است.

وی افزود : همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضور صددرصدی و فعال دارند .

سرهنگ مومنی بیان کرد: در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می گردد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می گردد خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند .

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است .

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3qaba9

پربیننده ترین




اخبار داغ