سریال گناه فرشته| سریال گناه فرشته چند قسمت است| دانلود سریال گناه فرشته

گناه مخاطب در گناه فرشته| دختر حامد تهرانی بهشت را از زیر پای مادران درآورد

قسمت آخر سریال گناه فرشته روز جمعه 31 فروردین ماه پخش شد اما پایان‌ بندی مبهم و گاف بزرگ آن زمینه نارضایتی مخاطبان را فراهم کرد.
کد خبر: 39288
گناه مخاطب در گناه فرشته| دختر حامد تهرانی بهشت را از زیر پای مادران درآورد

سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا محبوب ترین سریال این روزهاست که داستان قتل مشکوک فردی به نام عشیری را روایت می کند که به خاطر آن یک دختر در آستانه حکم اعدام قرار دارد. سریال گناه فرشته در 18 قسمت ساخته شده است که جمعه 31 فروردین ماه 1403 آخرین قسمت آن پخش شد. این سریال با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و البته شباهت برخی از شخصیت های سریال با چهره های واقعی حواشی مختلفی هم پیرامون آن ایجاد کرد. شهاب حسینی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی و امیر آقایی بازیگران سریال گناه فرشته هستند.

روز جمعه 31 فروردین قسمت پایانی سریال «گناه فرشته» منتشر شد و این مجموعه هم به جمع سریال‌های پرستاره اما شکست‌خورده اضافه شد. اما گناه مخاطبان چه بود؟

محمد مهدی خلجی  روزنامه نگار و نویسنده در چندین سطر در خصوص گناه فرشته نوشته است: یک از سرگرمی های این روزهای مخاطبانی که دل از تلویزیون ملی بریده و دیگر سریال های صدا و سیما ترغیب شان نمی کند که حتا تلویزیون را روشن کنند، سریال های است که از پلتفرم های مختلف پخش می شود.

سریال هایی که با عنوان نمایش خانگی این روزها جای خود را در بین مخاطب حسابی باز کرده و یادآور روزهایی است که مخاطبان پای تلویزیون یک هفته بی قرار صبر می کردند تا قسمت بعدی سریال پخش شود. امروز اما دیگر خبری از آن سریال های در قاب تلویزیون نیست و نمایش خانگی به رقیبی جدی برای صدا و سیما بدل شده است.

در این میان اما هستند سریال هایی که در نهایت مخاطب تنها خودش را فحش نمی دهد و بس که چرا چندین ماه نشسته و آخر کار هم سریال آبکی جمع می شود.
یکی از سریال های پر مخاطب این روزها که البته از نیمه راه نتوانست مخاطبان را همراه و پای کار نگه دارد سریال گناه فرشته بود که با وجود بازیگران نامدار و صاحب سبک حتا اما نتوانست جوابگوی مخاطب باشد و ....

سریال گناه فرشته با گره و معمای یک قتل روایت را آغاز کرد و رفته رفته بر پیچیدگی ها و چراهای داستان افزوده شد و مخاطب با لذت سریال را دنبال می کرد اما متاسفانه از نیمه راه مشخص نشد که چه بر سر داستان و قصه آمد و شاید حتی راویان اخبار و طوطیان شکر شکن شیرین گفتار خودشان هم یادشان رفت که قرار بود چه قصه ای را تعریف کنند.

تا جایی از قصه سوالهای متعددی برای مخاطب بود و گره هایی قابل توجه که نه تنها باز نشد بلکه با دندان سفت تر شد و مخاطب را یک گیجی و گنگی با هزار چرا رها کرد و ....

گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا بعد از آقازاده سریالی بود که شروعی مناسب و پر چالش داشت اما وسط راه عنقا بدون هیچ دلیل منطقی تنها می خواست مخاطب قبول کند که حامد باید فرشته را دوست داشته باشد و فرشته همسرحامد شود و مهتاب اصلا از این ماجرا دلگیر نشود و مشفق نقش مشوق همه افراد را داشته باشد و دختر حامد و مهتاب در همه مباحث به پدرش حق بدهد و بهشت را از زیر پای مادران درآورد وعماد تنها جملات حکیمانه بگوید و امر و نهی کند و در آخر هم ببینیم که عماد بزرگ هم با آن همه جمله حکیمانه و نگرش فلسفی به دنیا هیچ کاره است و تصمیم ها از جای دیگری گرفته می شود و صد البته نوید  را که هیچ کس به حساب نمی آورد قرار است برای عماد بزرگ تصمیم بگیرد و با همه‌ی این مباحث و گیج کردن مخاطب و هزار سوال بدون پاسخ آخر ماجرا باید پرسید که گناه مخاطب چیست؟




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4p9l8r

پربیننده ترین




اخبار داغ