سروش صحت| سروش صحت و همسرش| همسر سروش صحت

رونمایی از کتاب سروش صحت در نمایشگاه کتاب امسال | داستان‌های کوتاه سروش صحت در کتاب «تاکسی‌سواری»

نشر چشمه به‌تازگی داستان‌های کوتاه سروش صحت را در کتابی به نام «تاکسی‌سواری» چاپ کرده‌است تا در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود.
کد خبر: 40486
رونمایی از کتاب سروش صحت در نمایشگاه کتاب امسال | داستان‌های کوتاه سروش صحت در کتاب «تاکسی‌سواری»

سروش صحت با ساخت سریال‌های ساختمان پزشکان، لیسانسه‌ها، شمعدونی و... تبدیل به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین کارگردان‌های تلویزیون شد. محبوبیت سروش صحت با برنامه کتاب باز که از شبکه نسیم پخش می‌شد به اوج خود رسید. سروش صحت علاوه بر کارگردانی و اجرا، در حوزه بازیگری نیز فعالیت دارد و در فیلم‌های مختلفی ایفای نقش کرده است. 

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده بود، این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند و حالا از هم جدا شدند.

کارگردان محبوب «لیسانسه‌ها»، علاوه بر فیلم نامه‌، داستان هم می‌نویسد. سروش صحت در حال حاضر کافه کتاب اردیبهشت را در شهرهای مانند تهران و اصفهان راه اندازی کرده است و در زمینه نویسندگی مشغول به فعالیت است.

اگر از دنبال‌کننده‌های صفحه سروش صحت در اینستاگرام باشید، حتماً روایت‌های داستانی او را در تاکسی خوانده‌اید. نشر چشمه به‌تازگی داستان‌های کوتاه سروش صحت را در کتابی به نام «تاکسی‌سواری» چاپ کرده‌است.

این کتاب 124 داستان را دربرمی‌گیرد و قیمت آن 180هزار تومان است. در معرفی این کتاب آمده‌است: «سروش صحت بدون این‌که در دام اطناب و کلیشه بیفتد، خواننده را مستقیم با نقطه‌ اوج روایتش روبه‌رو می‌کند و او را به درنگ وا می‌دارد. در این کتاب ما به همراه راوی در یک تاکسی نشسته‌ایم و هر روز مسیری کم‌وبیش ثابت را طی می‌کنیم. طی این مسیر اما هر بار مسافران جدید، رانندگان جدید و اتفاقات جدیدی منتظرمان هستند و راوی نکته‌پرداز و طناز کتاب ما را از وقایع آن روز آگاه می‌کند. از دعوای زن و شوهری راننده تاکسی گرفته تا زلزله‌ای که آن روز آمده، از موضوع مرگ مارادونا تا مهاجرت اجباری جوانان، از خبر قتل یا خودکشی صفحه حوادث روزنامه، غم‌های کوچک و بزرگ و حتی عشق‌های نوجوانی و جوانی».

لازم به ذگر است،  سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 19اردیبهشت افتتاح می‌شود و دوباره کتاب‌خوان‌ها، کتاب‌دوست‌ها و کتاب‌بازها دور هم جمع می‌شوند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3nrvxv

پربیننده ترین




اخبار داغ