یارانه| یارانه نقدی| یارانه کالابرگ

یارانه این افراد قطع شد؟ | واریز نشدن یارانه نقدی به خاطر استفاده از کالابرگ

به گفته مدیر رفاع و امور اجتماعی کهگلویه و بویر احمد، واریز نشدن یارانه به حساب خانوارها به دلیل استفاده کالا برگ در ماه قبل از آن یعنی دی ماه بوده است
کد خبر: 11032
یارانه این افراد قطع شد؟ | واریز نشدن یارانه نقدی به خاطر استفاده از کالابرگ

یارانه ها دستخوش تغییر شده است و میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی افزایش یافته است که این خبر خوشی برای دهک های کم درآمد جامعه است. از طرفی یارانه نوروز و یارانه ماه رمضان از جمله یارانه های معیشتی است که مردم از دولت انتظار دارند. یارانه ماه رمضان سال 1401 واریز شد و سال 1402 واریز نشد. یارانه نوروزی موضوعی است که تا به حال محقق نشده اما دولت با افزایش اعتبار کالابرگ سعی کرده به مردم عیدی بدهد. تازه ترین اخبار درباره یارانه را بخوانید. 

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یارانه‌ هیچ خانواری در کهگیلویه و بویراحمد قطع نشده و خانواده‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: واریز نشدن یارانه به حساب خانوارها به دلیل استفاده کالا برگ در ماه قبل از آن یعنی دی ماه بوده است

وی بیان داشت: یارانه برخی افراد در بهمن ماه یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی به همراه یارانه نقدی بود که این ماه را خرید کرده‌اند.

دانشی تصریح کرد: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه یارانه‌ها به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود و یارانه تشویقی نیز ۱۷ همین ماه واریز می‌شود.

وی افزود: یارانه خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی قطع نشده و به کسانی که ماه گذشته یارانه نقدی خود را به سبد معیشتی تغییر دادند اما مبلغ به حساب آنها واریز نشده این اطمینان را می‌دهم که یارانه آنها قطع نشده و چند روزی صبر کنند که برای آنها پرداخت شود و برای مشخص شدن دهک درآمدی خود می‌توانند به کافی نت‌ها مراجعه کنند یا از از طریق سامانه حمایت بررسی کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3ezm93
منبع خبر: مهر

پربیننده ترین




اخبار داغ