سرویس مدارس| سامانه سرویس مدارس | سرویس مدارس رایگان

والدین بخوانند| ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد

فرصت مجدد برای جاماندگان از ثبت درخواست سرویس دانش‌آموزی فراهم شد و خانواده‌ها باید تا ۱۰ شهریور درخواست خود را در سامانه سپند ثبت کنند.
کد خبر: 50656
والدین بخوانند| ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد

یکی از دغدغه‌های والدین تهیه سرویس مدارس برای فرزندان خود است که براساس تدابیر شهرداری ها، هر ساله سازمان تاکسیرانی براساس وظایف محوله مصوبه هیات وزیران، این دغدغه این خدمات را ارائه می دهد. والدین برای استفاده از سرویس مدارس باید ماهانه مبلغی را بابت حقوق سرویس پرداختند. اما در بین برخی از دانش اموزان خدمات رایگان سرویس مدارس بهره می شوند.

با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور (متولی سامانه سپند) و با توجه به درخواست‌های بیشمار والدین دانش آموزان، آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین جهت سرویس مدرسه در سامانه (سپند) 16 مرداد تا 10 شهریور ماه برای سال تحصیلی 1403-1404 است.

خانواده‌ها برای ثبت درخواست سرویس دانش‌آموزی باید به سامانه سپند به آدرس https://irtusepand.ir مراجعه کنند.

طبق مصوبه شورای شهر تهران، کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در شهر تهران نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش داشته‌ است.

طبق دستورالعمل جدید، مدارس دیگر اجازه عقد قرارداد با پیمانکاران سرویس مدارس ندارند و خانواده‌های متقاضی باید برای ثبت درخواست خود به سامانه سپند مراجعه کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3emnj9

پربیننده ترین




اخبار داغ