سرویس مدارس| سامانه سرویس مدارس | سرویس مدارس رایگان

خبر مهم برای متقاضیان خدمات رایگان سرویس مدارس | سرویس مدرسه این دانش‌ آموزان رایگان شد

رایگان بودن سرویس مدارس فقط مشمول این دانش‌ آموزان در حال تحصیل می شود.
کد خبر: 46564
خبر مهم برای متقاضیان خدمات رایگان سرویس مدارس  | سرویس مدرسه این دانش‌ آموزان رایگان شد

یکی از دغدغه‌های والدین تهیه سرویس مدارس برای فرزندان خود است که براساس تدابیر شهرداری ها، هر ساله سازمان تاکسیرانی براساس وظایف محوله مصوبه هیات وزیران، این دغدغه این خدمات را ارائه می دهد. والدین برای استفاده از سرویس مدارس باید ماهانه مبلغی را بابت حقوق سرویس پرداختند. اما در بین برخی از دانش اموزان خدمات رایگان سرویس مدارس بهره می شوند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه رایگان بودن سرویس مدارس فقط مشمول دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس استثنایی می‌شود، گفت: «دانش‌آموزان دارای معلولیتی که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند، از قانون مدارس عادی بهره‌مند و لذا مشمول استفاده از هزینه سرویس رایگان نمی‌شوند.»

حجت‌الله الماسی با بیان اینکه هزینه سرویس مدارس استثنایی براساس قانون برنامه هفتم برعهده دولت و شهرداری است گفت: هزینه سرویس برای همه مدارس استثنایی در تمام کشور رایگان است و پولی از والدین گرفته نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هر مقداری که سازمان برنامه و بودجه تامین کند، سازمان استثنایی بابت سرویس مدارس پرداخت می‌کند افزود: مابقی هزینه نیز توسط شهرداریها، بر اساس برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۳ پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور درباره هزینه سرویس دانش‌آموزان دارای معلولیتی که در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند گفت: دانش‌آموزی که از نظر جسمی حرکتی شرایطش به گونه‌ای باشد که باید در مدارس استثنایی درس بخواند، از سرویس رایگان بهره مند می‌شود، اما اگر شرایطش به گونه‌ای باشد که در مدارس عادی مشغول تحصیل باشد، مشمول مقررات مدارس عادی می‌شود و شرط بهره‌مندی از سرویس رایگان، فقط مدارس استثنایی را پوشش می‌دهد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pbdl6

پربیننده ترین




اخبار داغ