احمدی نژاد| محمود احمدی نژاد| عمل جراحی احمدی نژاد

ادبیات توهین آمیز خبرنگار صداوسیما در واجهه با پیراهن سفید احمدی نژاد در روز شهادت رئیسی| افشاگری وکیل احمدی نژاد علیه آمنه سادات ذبیح پور

حمله تند و توهین آمیز آمنه سادات ذبیح پور به احمدی نژاد با افشاگری عجیب وکیل او همراه شد.
کد خبر: 44308
ادبیات توهین آمیز خبرنگار صداوسیما در واجهه با پیراهن سفید احمدی نژاد در روز شهادت رئیسی| افشاگری وکیل احمدی نژاد علیه آمنه سادات ذبیح پور

حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در دولت نهم و دهم در محافل و مجالس سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مورد توجه همه افراد به ویژه عکاسان خبری است. احمدی نژاد این روزها در سکوت خبری قرار دارد اما با حضور در یک جشن عروسی در استانبول برای دیگر بر صدر اخبار قرار گرفت.

روز گذشته احمدی نژاد در مراسم افتتاحیه آغاز فعالیت دوره جدید خبرگان رهبری که همزمان با روز شهادت رئیس جمهور و همراهانش بر اثر سقوط بالگرد بود، با پیراهن سفید حضور پیدا کرد. نپوشیدن رخت عزا توسط احمدی نژاد با واکنش های بسیاری در داخل و خارج از کشور همراه شد.

بعد از بحث برانگیز شدن رنگ سفید لباس محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور اسبق کشور، در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان، آمنه سادات ذبیح‌ پور، خبرنگار صدا و سیما، با ادبیات تندی اعتراض خود به این حرکت احمدی‌نژاد را نشان داد.

ذبیح‌پور با بازنشر عکسی از احمدی‌نژاد در جلسه دیروز در حساب ایکس خود نوشت:

به عنوان کسی که هشت سال خبرنگار برنامه‌هات بودم، ازت بیزارم!

این توییت نیز واکنش‌های زیادی در پی داشت و خبرنگار جنجالی صدا و سیما  بعد از واکنش تند و افشاگری وکیل محمود احمدی نژاد پس از مدتی آن را از صفحه خود حذف کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/3emaja

پربیننده ترین




اخبار داغ