کنکور| سوالات کنکور| سوالات کنکور 1403 | تغییرات کنکور 1403

تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 | اعلام زمان جدید برگزاری آزمون سراسری

سازمان سنجش فرصت دوباره‌ای را برای ثبت‌نام در کنکور ۱۴۰۳ فراهم کرد.
کد خبر: 45004
تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403 | اعلام زمان جدید برگزاری آزمون سراسری

داوطلبان کنکور 1403 در شرایط سخت زمانی قرار دارند و در زمان باقیمانده نهایت استفاده را ببرند. کنکور یک ماراتن پیچیده و رویایی برای داوطلبانی است که میخواهند رتبه های یک تا سه رقمی را کسب کنند و در دانشگاه های مورد نظر خود قبول شوند. یکی از پیش درآمدها برای شرکت در کنکور ثبت نام است که طبق قانون جدید به صورت دو مرحله ای انجام می شود و داوطلبان باید در دو آزمون مجاز شرکت کنند.

ثبت‌نام با تأخیر متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز امکان‌پذیر شده است. 

از همین رو به دنبال درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روز‌های یکشنبه ۶ خرداد و دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

به گزارش مهر، ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود ندارد.

پیش از این و پس از ارائه فرصت‌های متعدد برای ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ آمار ثبت نام کنندگان در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به ۹۵۶ هزار نفر رسیده بود.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ ابتدا در روز‌های ۷ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ تعیین شده بود که این مهلت یک بار تا ۱۶ فروردین تمدید شد. پس از آن نیز با درخواست داوطلبان یک بار دیگر مهلت دوروزه ثبت نام در روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین تعیین شد که در این فرصت نیز بیش از ۵۴ هزار داوطلب ثبت نام کردند.

تمدید ثبت‌نام در کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در کنکور نشده‌اند، طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۳) فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به‌آدرس sanjesh.org برای ثبت‌نام اقدام کنند. در این مرحله، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، همچنین آن دسته از داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش و انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هستند، در صورتی که در یکی از نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام نکرده‌اند، لازم است جهت انتخاب رشته و گزینش در آزمون سراسری ۱۴۰۳، در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ خرداد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس آمار اعلام‌شده، تاکنون ۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند. نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ به‌دلیل برگزاری انتخابات در ۸ تیر با تأخیر همراه و به ۲۱ و ۲۲ تیر موکول شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/39g6g7

پربیننده ترین




اخبار داغ