کنکور| داوطلبان کنکور| کنکور 1403

داوطلبان کنکور 1403 بخوانند| خبر مهم درباره زمان ثبت نام نوبت دوم آزمون

فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ زمان ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.
کد خبر: 21052
داوطلبان کنکور 1403 بخوانند|  خبر مهم درباره زمان ثبت نام نوبت دوم آزمون

داوطلبان کنکور 1403 در شرایط سخت زمانی قرار دارند و در زمان باقیمانده نهایت استفاده را ببرند. کنکور یک ماراتن پیچیده و رویایی برای داوطلبانی است که میخواهند رتبه های یک تا سه رقمی را کسب کنند و در دانشگاه های مورد نظر خود قبول شوند. یکی از پیش درآمدها برای شرکت در کنکور ثبت نام است که طبق قانون جدید به صورت دو مرحله ای انجام می شود و داوطلبان باید در دو آزمون مجاز شرکت کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند. در این راستا، فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ زمان ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه مهلت ثبت نام فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد، گفت: داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باید هرچه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند، ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

در میان اخبار

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/399xr7
منبع خبر: فارس

پربیننده ترین




اخبار داغ