رضا عطاران| رضا عطاران و همسرش| زندگی خصوصی رضا عطاران

رضا عطاران به تلویزیون بازگشت | پخش سریال رضا عطاران و علی صادقی در تلویزیون

سریال کمدی «ترش و شیرین» جایگزین سریال «پژمان» در شبکه آی‌فیلم می‌شود.
کد خبر: 46325
رضا عطاران به تلویزیون بازگشت | پخش سریال رضا عطاران و علی صادقی در تلویزیون

رضا عطاران یکی از طنازترین کمدین های سینمای ایران است که با درخشش در فیلم هایی ازجمله هزارپا و نهنگ عنبر توانست عنوان پرفروشترین بازیگر سینما را به دست بیاورد. رضا عطاران علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم شاخص است و سریال های ماندگاری مانند خانه به دوش و متهم گریخت را در تلویزیون ساخته است. آخرین سریالی که رضا عطاران در آن ایفای نقش کرد سریال دفتر یادداشت است که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.

مجموعه طنز «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران با بازی از فردا شب ـ یکشنبه ـ ۲۰ خرداد از شبکه آی‌فیلم به‌روی آنتن می‌رود.

«ترش و شیرین» از فردا هرشب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

این سریال اولین بار نوروز سال ۸۶ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

«ترش و شیرین» به نویسندگی سروش صحت و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام درباره زندگی نصرت خانم (مریم امیرجلالی) زنی متکی به خود است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

حمید لولایی، رضا عطاران، مریم امیرجلالی، مجید صالحی، رضا شفیعی جم، شهره سلطانی، آناهیتا همتی، خشایار راد، زنده‌یادان احمد پورمخبر و باقر صحرارودی در سریال «ترش و شیرین» ایفای نقش کرده اند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/366k5j
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ