رضا عطاران| رضا عطاران و همسرش| زندگی خصوصی رضا عطاران

رضا عطاران و حواشی زندگی خصوصیش| زوایای پنهان زندگی رضا عطاران همه را شوکه کرد+ویدئو

رضا عطاران و حواشی زندگی خصوصیش را در یک ویدئو ببینید.
کد خبر: 7793
رضا عطاران و حواشی زندگی خصوصیش| زوایای پنهان زندگی رضا عطاران همه را شوکه کرد+ویدئو

رضا عطاران بازیگر، کارگردان و فیلم شناس و نویسنده معروف کشورمان متولد بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ است. رضا عطاران از سال ۱۳۶۹ با بازی در مجموعه بیداران برای اولین بار در تلویزیون حضور یافت. اما رضا عطاران با محموعه طنز ساعت خوش در سال 73 به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. رضا عطاران برای اولین بار در سال 76 برنامه سیب خنده را به سفارش گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. سریال های تلویزیونی خانه به دوش و متهم گریخت از دیگر آثار ماندگار رضا عطاران در تلویزیون است.

رضا عطاران تاکنون توانسته است، جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردان فیلم خوابم میاد در سال 1390 و جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای فیلم طبقه حساس را در سال 1392 دریافت کند.رضا عطاران در سال ۱۳۹۹ به علت بازی در فیلم روشن، مجدداً توانست جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.

در سال ۱۳۷۳ عطاران در سن ۲۶ سالگی با فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما، ازدواج کرد و تاکنون فرزندی ندارند. فریده فرامرزی همسر رضا عطاران، در تاریخ 29 مهرماه سال ۱۳۵۰ متولد شده که در فیلم سینمایی صندلی خالی، مجموعه تلویزیونی بزنگاه و همچنین فیلم استراحت مطلق به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه ویدئویی از حواشی زندگی خصوصی رضا عطاران در فضای مجازی وایرال شده است که در ادامه با هم می بینیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xb6w4
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ