وضعیت راه های کشور| وضعیت جاده چالوس| وضعیت باز بودن راه های کشور

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ های کشور امروز 17 فروردین 1403

مسافران آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور را بخوانند.
کد خبر: 22645
آخرین اخبار از وضعیت راه‌ های کشور امروز 17 فروردین 1403

وضعیت راه های کشور نشان می دهد، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته، پیش‌بینی می‌شود امروز و در روز‌های آتی شاهد موج گسترده‌ای از سفر‌ها به‌ویژه در مسیر‌های بازگشت مسافران باشیم. وضعیت راه های کشور نشان می دهد با توجه با بارندگی های چند روز اخیر تردد در برخی از محورهای مواصلاتی با مشکل روبرو شده است به همین دلیل شاهد ترافیک سنگین در برخی از راه های کشور هستیم. بنابراین لازم است مسافران آخرین وضعیت راه های کشور را دنبال کنند تا در مسیر سفر دچار مشکل نشوند.

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: هم چنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این مسیر‌ها تردد دارند از توقف در حاشیه راه خودداری کنند، چون بر بار ترافیکی افزوده خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2xq8xb

پربیننده ترین




اخبار داغ